طرفداران Bravely Default می توانند منتظر “توسعه” های جدید در مورد سریال “در اواخر امسال” باشند.

فردا سومین سالگرد بازی Bravely Default 2 است، و Tomoya Asano بهترین هدیه را برای طرفداران دارد: یک کنایه که تیم می‌تواند درباره آنچه که در این فرنچایز اتفاق می‌افتد «در اواخر امسال» به ما بگوید.

تهیه‌کننده آسانو با برگزاری مراسم جشنی که در X/Twitter ارسال شده بود، از طرفداران برای حمایت‌شان تشکر کرد و گفت که ما باید مراقب «توسعه‌های» بیشتر درباره سریال Bravely باشیم.


طرفداران Bravely Default می توانند منتظر “توسعه” های جدید در مورد سریال “در اواخر امسال” باشند.Bravely Default II – Final Trailer – Nintendo Switch


Bravely Default II – Final Trailer – Nintendo Switch.

“[Bravely] پیش‌فرض ۲ جشن سومین سالگرد!” Asano به ترجمه گوگل نوشت: “پیام‌های زیادی در طول پروژه پایان سال و سال نو ارسال خواهد شد. متشکرم!

آسانو افزود: “من مطمئن هستم که می توانیم در مورد برخی از پیشرفت های سریال Bravely امسال به شما بگوییم، بنابراین لطفاً مراقب آن باشید.”

آسانو همچنین فاش کرد که به مناسبت این سالگرد، بازیکنان می توانند یک نسخه از Bravely Default 2 را با ۵۰ درصد تخفیف از قیمت معمول خرده فروشی دریافت کنند. با این حال، در حال حاضر، فروشگاه‌های Switch و Steam در بریتانیا در حال حاضر بازی را با قیمت کامل ۵۰ پوند می‌فروشند، بنابراین ممکن است مجبور باشید تا خود سالگرد – ۲۶ فوریه – منتظر بمانید تا این پیشنهاد در فروشگاه‌ها منعکس شود.

“این یک کمتر است تحریک پذیر به طور کلی، من خوشحالم که بگویم، لحن یک یا دو درجه پایین تر از Bravely Second است، تا زمانی که بیشتر با بازی اول مطابقت داشته باشد، اگرچه نمی توانم بگویم که تا به حال به طور خاص علاقه مند شده ام. این مجموعه ای از کلیشه های دانستن است که من را متاثر کرد، تلاش دوبله انگلیسی برای به تصویر کشیدن برخی از لهجه های مختلف منطقه ای که در Dragon Quest معمول است (صداپردازی ژاپنی خوشبختانه همیشه آماده است)” مارتین نوشت. Bravely Default 2 را بررسی کرد پس از انتشار سه سال پیش

با این حال، باید اعتراف کنم که جذابیت من برای JRPG ها معمولاً فراتر از داستان و بیشتر در سیستم ها نهفته است، منطقه ای که Bravely Default 2 در آن برتری دارد.


منبع: https://www.eurogamer.net/bravely-default-fans-can-expect-new-developments-about-the-series-later-this-year?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *