فیل اسپنسر مطمئن نیست که “به چه کسی کمک می کند” Helldivers 2 روی ایکس باکس نیست

همانطور که مایکروسافت تصمیم به راه اندازی می کند حداقل برخی از انحصاری های Xbox آن بر روی کنسول های رقیبفیل اسپنسر، رئیس بازی‌های این شرکت، در مورد آن فکر کرده است راه اندازی اخیر و بسیار موفقیت آمیز بازی آنلاین و بین پلتفرمی شوتر Helldivers 2 توسط سونی در رایانه شخصی و پلی استیشن ۵٫

“من می گویم، وقتی به بازی ای مانند Helldivers 2 نگاه می کنم – و این یک بازی عالی است، آفرین به تیمی که در رایانه شخصی و پلی استیشن عرضه می شود – دقیقاً مطمئن نیستم که با نبودن در Xbox به چه کسی در صنعت کمک می کند.” اسپنسر گفت فایل بازی. “اگر سعی کنید خود را بچرخانید و بگویید، به نحوی که در جایی به نفع کسی بوده است.

“اما من متوجه شدم. در بازی های کنسولی میراثی وجود دارد که ما با ارسال بازی ها و قرار ندادن آنها در مکان های دیگر از آن بهره مند خواهیم شد. ما همین کار را انجام می دهیم.”

پخش خبری: چرا مایکروسافت قصد دارد بازی های ایکس باکس را روی پلی استیشن عرضه کند؟در یوتیوب تماشا کنید

در حین پادکست به روز رسانی کسب و کار ایکس باکس دیشباسپنسر بیشتر در مورد اینکه چگونه معتقد بود انحصار پلتفرم بخش کوچکی از تجارت بازی است، تأمل کرد.

این موضوعی است که سال گذشته ایکس باکس نیز با کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده مورد بحث قرار گرفت، زمانی که اسپنسر توضیح داد که چگونه عرضه‌های انحصاری کنسول‌های بزرگ تنها روند فروش طولانی‌مدت کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس را تغییر داده است.

اسپنسر شب گذشته با اشاره به اکثر بازی‌هایی که روی ترکیبی از کنسول‌ها و/یا رایانه شخصی و موبایل در سراسر صنعت راه‌اندازی می‌شوند.”

سونی در حال حاضر اکثر بازی‌های شخص اول خود را بر روی رایانه‌های شخصی راه‌اندازی می‌کند، البته نه روز و تاریخ با نسخه‌های پلی‌استیشن آن‌ها، و نینتندو را به عنوان تنها بازی پرت باقی می‌گذارد.

با این حال، شاید تعجب آور نباشد که اسپنسر در صحبت با Game File گفت که انتظار نداشت عرضه آتی مایکروسافت از چهار بازی ایکس باکس در پلی استیشن و نینتندو سوییچ به معنای هر نوع حرکت متقابل محتمل باشد.

اسپنسر در پایان گفت: «این برای من نیست، مثلاً نوعی سیستم مبادله کالا». “ما این کار را برای بهبود تجارت Xbox انجام می دهیم.”

دیشب مایکروسافت نیز این موضوع را اعلام کرد ایکس باکس بعدی بزرگترین جهش فنی دیده شده در یک نسل سخت افزاری را ارائه خواهد کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/phil-spencer-unsure-who-it-helps-helldivers-2-isnt-on-xbox?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *