قاب ایرپاد با صفحه نمایش لمسی، پتنت اپل را کپی می کند

اپل پتنت های زیادی را به ثبت می رساند که اکثر آنها هرگز به عنوان محصولات مصرفی به چشم نمی آیند. رسما، به این معنا که. ظاهراً یکی از تاجران در حال رشد در چین، از ایده‌ای که اپل در سال ۲۰۲۱ برای AirPods با صفحه نمایش لمسی داخلی داشت، سرنخ‌ها را گرفته است.

قاب ایرپاد با صفحه نمایش لمسی، پتنت اپل را کپی می کند
تصاویر و ویدئو به اشتراک گذاشته شده در X (توئیتر) توسط افشاگر گاه به گاه @lipilipsi نشان می دهد که واحدهای تولید ایرپادهای تقلبی با صفحه نمایش لمسی OLED یکپارچه در جلوی کیس هستند.

هنگامی که درب کیس باز می شود، نمایشگر به کاربران اجازه می دهد گزینه های کنترل نویز، هدفون های “Find My” را انتخاب کنند، از پیش تنظیمات اکولایزر را انتخاب کنند و صفحه را قفل کنند. این نمایشگر همچنین میزان باتری هر AirPod، زمان فعلی و اتصال بلوتوث را به کاربران نشان می دهد.

واضح است که این مفهوم از کجا برداشته شده است. یک سیب ثبت اختراع ۲۰۲۱ می خواند:

با پیکربندی یک قاب هدفون با یک رابط کاربری تعاملی برای فعال کردن کنترل کاربر بر عملیات مرتبط با هدفون بی‌سیم، می‌توان کاربرد قاب هدفون را افزایش داد و کنترل کاربر بر روی هدفون‌های بی‌سیم کاربر را می‌توان بهبود بخشید.


در یک تجسم، اپل کنترل Apple Music را از طریق قاب از طریق استفاده از صفحه نمایش لمسی خازنی با رابط کاربری گرافیکی در نظر گرفته است که بازخورد لمسی را نیز ارائه می دهد و به کاربر اجازه می دهد پخش صدا را کنترل کند، صدا را تنظیم کند، آهنگ های مورد علاقه خود را تنظیم کند و با موسیقی خود به روش های دیگر تعامل داشته باشد. . – شبیه به دستگاه ضربه آف که در اینجا می بینیم.

با ادغام یک صفحه نمایش لمسی تعاملی به این روش، این حق اختراع استدلال می کند که “نقایص مرتبط با کنترل کاربر هدفون های بی سیم کاهش یا حذف می شود.”

محبوبیت ایرپاد در سال‌های اخیر شاهد ضبط بی‌سابقه هدفون‌های بی‌سیم تقلبی در مرز ایالات متحده بوده است. با توجه به الف گزارش ۲۰۲۱بر اساس داده های گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده، تقریباً ۳۶۰۰۰۰ هدفون بی سیم تقلبی با ارزش خرده فروشی ۶۲٫۲ میلیون دلار در ۹ ماه اول سال مالی دولت ایالات متحده مصادره شده است.

این باید “AirPods با نمایشگر OLED” باشد

گمرک ایالات متحده اعلام کرد که ۸۰ درصد از تمام محصولات تقلبی وارد شده به ایالات متحده از سرزمین اصلی چین یا هنگ کنگ بوده است. در حالی که مشخص نیست چه تعداد از هدفون های تقلبی توقیف شده ایرپاد بودند، گمرک ایالات متحده اعلام کرد که با محبوبیت محصولاتی مانند هدفون های اپل، میزان توقیف در پنج سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است.

ایرپادهای تقلبی می توانند از شماره سریال اصلی اپل استفاده کنند و معمولاً از نظر فیزیکی قابل تشخیص از ایرپادهای قانونی نیستند. بسیاری از آنها اغلب دارای ویژگی های عملکردی مشابه کنترل نویز هستند، اما صفحه نمایش لمسی در ما جدید است.

جمع بندی های مرتبط: AirPods 3
راهنمای خریدار: AirPods (نخرید)
انجمن های مرتبط: AirPods


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/14/airpods-case-with-touchscreen-knock-off/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *