قاب محافظ Waterfield Vision Pro نصف اندازه قاب مسافرتی اپل است

Waterfield خود را اعلام کرده است قاب محافظ ویژن پرویک جایگزین فشرده تر برای رسمی اپل کیف مسافرتی ۱۹۹ دلاری برای هدست جدید این شرکت

قاب محافظ Waterfield Vision Pro نصف اندازه قاب مسافرتی اپل است

کیف مسافرتی ویژن پرو اپل (سمت چپ) در مقابل قاب واترفیلد

واترفیلد می گوید که با نصف اندازه کیس اپل، کیس شیلد آن راحت تر حرکت می کند، در حالی که همچنان حفاظت و ظرفیت لازم را برای سازماندهی و حمل لوازم جانبی مرتبط در حین حمل و نقل فراهم می کند. با بهره گیری از قطعات جداشدنی ویژن پرو به این مهم دست می یابد.

WaterField از سهولت برداشتن بند های سر Vision Pro استفاده کرد تا به میزان قابل توجهی اندازه Vision Pro Shield Case خود را کاهش دهد. هدست جدید اپل، با پوشش جلویی روی آن، در یک طرف قرار می گیرد و یک کیسه لوازم جانبی پددار – برای شارژر، کابل ها، پارچه تمیزکننده، یک یا هر دو بند سر، و لنزهای زایس در جیب های Ultrasuede® – کاملاً در داخل هدست قرار می گیرد. منحنی هدست از طرف دیگر. این طراحی نه تنها باعث صرفه جویی در فضا می شود، بلکه هدست را محکم در جای خود نگه می دارد و پد کیسه یک لایه محافظتی دیگر را اضافه می کند.

یک جیب باتری دار در زیر فلپ قرار داده شده است تا وزن باتری را از هدست دور نگه دارد (کاربران می‌توانند باتری را با استفاده از ابزار اجکتور سینی سیم‌کارت از کابل جدا کنند)، در حالی که یک جیب زیپ‌دار خارجی را می‌توان برای لوازم جانبی دیگر استفاده کرد و شامل یک مخفیکار نیز می‌شود. AirTag جیب

محفظه ۵ لیتری با فوم سلول بسته مقاوم در برابر ضربه احاطه شده است و با روکش پشمی پوشانده شده است. یک زیپ ضدآب دو طرفه YKK از سه طرف کیس را احاطه کرده است و توسط یک سپر پشمی پشتیبانی می شود که محتویات را از زیپ محافظت می کند. همچنین یک دسته با مشخصات پایین روی قاب و حلقه های D برای قلاب کردن یک بند شانه اختیاری وجود دارد.


WaterField Vision Pro Shield Case در چندین گزینه رنگی وگان (۱۵۹ دلار) و چرم (۱۷۹ دلار) موجود است و اکنون می‌توانید آن را از قبل سفارش دهید. وب سایت واترفیلد. حمل و نقل برای گزینه های وگان و چرم به ترتیب از ۱۵ فوریه و ۲۲ فوریه آغاز می شود.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
برچسب ها: طرح های WaterField
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/08/waterfield-new-vision-pro-shield-case/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *