FTC می‌گوید اخراج‌های مایکروسافت با آنچه در آزمایش ضدانحصار Activision گفته شد، «تضاد» دارد

کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) گفته است که موج اخیر اخراج‌ها در مایکروسافت با آنچه در محاکمه ضد انحصار در مورد خرید اکتیویژن بلیزارد توسط این شرکت ارائه شده بود، “در تضاد” است.

در یک حرف دیروز به دادگاه استیناف فدرال ایالات متحده ارائه شد – اولین بار توسط آستانه – FTC استدلال کرد که طرح اخراج شرکت با نحوه نمایندگی مایکروسافت در دادگاه قبل از بسته شدن ادغام در سال گذشته متفاوت است.

مایکروسافت به این دادگاه اعلام کرد که «شرکت پس از ادغام به گونه‌ای ساختار یافته و عمل می‌کند که به راحتی مایکروسافت را قادر می‌سازد تا یک یا همه کسب‌وکارهای Activision را به عنوان شرکت‌کنندگان قوی بازار در صورت غیرمحتملی که دستور چنین واگذاری صادر شود، واگذار کند». عماد دی. ابیاد، مشاور FTC نوشت.

آیا کوجیما ناجی وضعیت پلی استیشن بود؟در یوتیوب تماشا کنید

علاوه بر این، مایکروسافت استدلال می‌کند که سهام عمومی اصلی که با یک دستور اجرا می‌شود – «برای حفظ وضعیت قبل از ادغام» – «با خرید عمودی مایکروسافت از Activision، که مایکروسافت قصد دارد به عنوان یک ادغام محدود عمل کند، دخیل نیست. استودیو’.

FTC به طور خاص با ادعاهای مایکروسافت مبنی بر اینکه اخراج “مناطق همپوشانی” بین مایکروسافت و اکتیویژن را کاهش می دهد، مخالفت کرده است. FTC گفت که این “با پیشنهاد مایکروسافت … که این دو شرکت پس از ادغام به طور مستقل فعالیت خواهند کرد” ناسازگار است.

FTC استدلال کرد که اخراج کارکنان در صورت موفقیت آمیز بودن روند اداری معلق خود، دریافت “تسکین موثر” را برای آژانس دشوارتر می کند.

در ژانویه، مایکروسافت اعلام کرد که ۱۹۰۰ کارمند خود را اخراج می کند در تیم های بازی ویدیویی آن فیل اسپنسر، مدیر بازی های مایکروسافت، در ایمیلی که در این زمان به سراسر شرکت ارسال شد، آن را “تصمیم دردناک” خواند. اخراج ها دنبال شد خرید ۶۹ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت سال گذشته و آن خرید ۷٫۵ میلیارد دلاری Zenimax در سال ۲۰۲۱.


منبع: https://www.eurogamer.net/microsoft-layoffs-contradict-what-was-said-in-activision-antitrust-trial-ftc-says?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *