قاضی در دعوای ۵۰۰ میلیون دلاری کنترلر به نفع سونی رای داد

پس از اینکه یک قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده به نفع شرکت پلی استیشن رای داد، سونی با موفقیت در یک دعوای نقض حق ثبت اختراع پیروز شد.

این شکایت مبتنی بر روش ارتباطی کنترل‌کننده به کنسول سونی بود، با Genuine Enabling Technology – شرکتی با سابقه دعوای حقوقی بر سر حق ثبت اختراعات فناوری – به دنبال خسارت ۵۰۰ میلیون دلاری بود. GET در ابتدا در سال ۲۰۱۷ شکایتی را علیه این شرکت تنظیم کرد و ادعا کرد سونی حق اختراع خود را نقض کرده است.

به طور خاص، این حق اختراع تحت عنوان “روش و دستگاه برای تولید یک جریان داده ترکیبی و بازیابی آن از جریان ورودی کاربر مربوطه و حداقل یک سیگنال ورودی” بود.

پخش خبر: پشت سرفصل های GDC، یک حس امید محتاطانه وجود دارد.در یوتیوب تماشا کنید

سونی متعاقباً گفت که این شرکت شواهد کافی برای حمایت از ادعای خود مبنی بر اینکه یک جزء در کنترلرهای پلی استیشن آن “از لحاظ ساختاری معادل” با نمودارهای موجود در پتنت GET است، ارائه نکرده است.

طبق گزارش سایت خواهر Eurogamer، اکنون یک قاضی به نفع سونی رای داده است GamesIndustry.biz. در یک نظر یادداشتی که توسط GI.biz مشاهده شد، اوایل این هفته قاضی مورد بحث گفت GET “در طرح یک بحث واقعی شکست خورده است”. در نتیجه این یافته، آنها به درخواست دارنده پلت فرم مبنی بر صدور حکم اجمالی مبنی بر عدم تخلف رضایت دادند و پرونده را مختومه اعلام کردند.

همانطور که GI.biz اشاره کرد، این اولین بار نیست که GET سعی در طرح این نوع شکایت می کند.

همچنین شکایت مشابهی را علیه نینتندو ارائه کرده است. در ابتدا، یک قاضی به نفع نینتندو رای داد، اما دادگاه استیناف این تصمیم را در سال ۲۰۲۲ لغو کرد. به این ترتیب، این شکایت خاص هنوز ادامه دارد.


منبع: https://www.eurogamer.net/judge-rules-in-sonys-favour-in-500m-controller-lawsuit?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *