کپکام در مورد DLC بعدی Dragon's Dogma 2 از طرفداران نظرسنجی می کند

جزم اژدها ۲ توسعه دهنده Capcom شروع به پرسش از طرفداران در مورد آنچه که می خواهند در DLC آینده بازی ببینند، کرده است.

یک عمومی نظرسنجی کاربر اکنون برای تکمیل در دسترس است و از شما می پرسد که آیا علاقه مند به خرید محتوای اضافی برای Dragon's Dogma 2 در صورت انتشار آن هستید یا خیر. سپس یک سوال بعدی از شما می پرسد که دوست دارید در آن DLC آینده چه چیزی ببینید و چقدر ممکن است برای آن بپردازید.

موضوع DLC برای Dragon's Dogma 2 یک مشکل داغ بود، پس از اینکه بازی در هنگام راه اندازی با واکنش شدیدی برای مجموعه ای از باز کردن قفل های پولی مواجه شد تا تجربه را آسان تر کند (اگرچه همه مواردی را که می توانید خریداری کنید می توانید در بازی پیدا کنید، البته در مقادیر محدودتر).


کپکام در مورد DLC بعدی Dragon's Dogma 2 از طرفداران نظرسنجی می کند


Eurogamer نگاهی به دنیای Dragon's Dogma 2 دارد.

با بحث در مورد نظرسنجی در reddit، طرفداران پیشنهاد کردند که DLC می‌خواهند تجربه پایانی بازی Dragon's Dogma 2 بهتری را ارائه دهد، با یک منطقه نهایی طولانی‌تر و سخت‌تر از بازی در حال حاضر.

طرفداران دیگر DLC را برای افزودن تعامل بهتر بین پیاده ها، تنوع بیشتر دشمن و توانایی تزئین خواصی که به دست آورده بودند پیشنهاد کردند.

نظرسنجی را خودتان پر کنید و یک تصویر زمینه دسکتاپ برای گوشی هوشمند یا رایانه شخصی خود برنده خواهید شد. (خوشبختانه این رایگان است.)

با گذشت نزدیک به یک هفته از عرضه بازی، Dragon's Dogma 2 هنوز در استیم دارای رتبه‌بندی «مخلوط» از نظر کاربران است – پاسخی که به شدت تحت‌تاثیر این واقعیت است که بازی DLC microtransaction را ارائه می‌کند، چیزی که تنها زمانی کشف شد که بازی به فروش رفت. کپکام به این انتقادات پاسخ داد با گفتن به طرفداران که می توانند منابع DLC بازی را فقط با بازی پیدا کنند.

لوئیس پارکر در مورد بازی قبل از عرضه، نوشت: «پیشرفتی عظیم نسبت به نسخه اصلی، و سفری جذاب از ابتدا تا انتها. بررسی بازی Eurogamer's Dragon's Dogma 2.


منبع: https://www.eurogamer.net/capcom-polls-fans-on-further-dragons-dogma-2-dlc?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *