قانون شکنان جنگ ستارگان – هر آنچه که تاکنون می دانیم

قانون شکنان جنگ ستارگان یک بازی اکشن-ماجراجویی در آینده از شرکت Ubisoft و Massive Entertainment است که در آن شما به عنوان یک یاغی سرکش بازی می‌کنید که سعی می‌کند راه خود را از طریق جنگ ستارگان کهکشان

بازی بین جنگ ستارگان: قسمت ۴ – یک امید جدید و جنگ ستارگان: قسمت ۵ – امپراتوری ضربه می زند – یکی از دراماتیک ترین دوره های جنگ ستارگان تاریخ. با پا گذاشتن به کفش کی وس، پرواز می‌کنید، صحبت می‌کنید، و در جریان جنگ داخلی بین امپراتوری پلید کهکشانی و شورش حیله‌گر تیراندازی می‌کنید. به عنوان کی، باید یک قدم جلوتر از قانون بمانید و برای زنده ماندن در حاشیه فضای متمدن مبارزه کنید.

بر خلاف اکثریت جنگ ستارگان کرایه قانون شکنان جنگ ستارگان به نظر می رسد که از دستور مورد علاقه همه جادوگران فضایی شمشیرباز لیزری فاصله می گیرد و داستان تلخ تری را انتخاب می کند که حول محور تفکر سریع و تیراندازی سریع است. به همان اندازه که دوست داشتیم جنگ ستارگان جدی: بازماندهاین بازی آینده نفسی از هوای تازه است و احتمالاً دیدگاه جدیدی در مورد آن ارائه می دهد جنگ ستارگان کائنات. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

Star Wars Outlaws: Cut to the chatting

کی وس و نیکس روی تپه ای مشرف به محیطی جدید در Star Wars Outlaws ایستاده بودند.

(اعتبار تصویر: Massive Entertainment)
  • چیست؟ اولین بازی جهان باز جنگ ستارگان
  • چه زمانی می توانم آن را بازی کنم؟ “اواخر” ۲۰۲۴
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ Xbox Series X|S، PlayStation 5 و PC
  • چه کسی آن را می سازد؟ Massive Entertainment و Ubisoft

Star Wars Outlaws پنجره و پلتفرم را منتشر می کند

کی وس با اطمینان پشت یک دیوار سنگی پوشیده می شود

(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

قانون شکنان جنگ ستارگان هنوز تاریخ انتشار خاصی دریافت نکرده است، اما الف پست در وبلاگ دیزنی پارکز بی سر و صدا یک پنجره انتشار “تأخر” در سال ۲۰۲۴ را اختصاص داد. اگرچه هنوز نمی دانیم چقدر دیر شده است، اما داشتن یک ایده دقیق تر از اینکه چه زمانی ممکن است بتوانیم ماجراجویی کی را برای خود تجربه کنیم، مایه اطمینان است. با این حال، یوبی سافت هنوز محتوای این پست را به طور رسمی تایید نکرده است. اگر این تغییر کرد به شما اطلاع خواهیم داد.

این بازی قرار است از راه برسد Xbox Series Xاس پلی استیشن ۵و رایانه شخصی، بنابراین هر بازیکن کنسول نسل قبلی باید قبل از پرش به این ماجراجویی جدید هیجان انگیز، آن را ارتقا دهد.

تریلرهای Star Wars Outlaws

کی وس در فیلم Star Wars Outlaws به صفحه نمایش در اتاقی تاریک نگاه می کند

(اعتبار تصویر: Massive Entertainment)

جدیدترین تریلر برای قانون شکنان جنگ ستارگان به عنوان بخشی از Ubisoft Forward 2023 نمایش داده شد و ده دقیقه از بازی را در عمل به تصویر کشید و مبارزه، مخفی کاری و حتی برخی از عناصر داستانی عنوان را به نمایش گذاشت. این یک ساعت عالی است و می توانید آن را در زیر مشاهده کنید.

تریلرهای بیشتر

اگر می خواهید در بالای هر چیز جدید بمانید قانون شکنان جنگ ستارگان پیش‌نمایش‌ها به محض رها شدن، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که مراقب آنها باشید کانال یوبی سافت یوتیوب. علاوه بر تریلرهای آینده، می‌توانید موارد ویژه را نیز پیدا کنید نگاه های پشت صحنه در روند توسعه بازی و همچنین ویدئوی اولین نمایش جهانیکه در زیر نیز می توانید مشاهده کنید.

داستان و صحنه فیلم Star Wars Outlaws

قانون شکنان جنگ ستارگان بین حوادث رخ می دهد جنگ ستارگان: امپراتوری پاسخ می دهد و جنگ ستارگان: بازگشت جدیبه این معنی که امپراتوری کهکشانی نقش بسیار مهمی در روایت خواهد داشت.

خود داستان در زمانی اتفاق می‌افتد که امپراتوری در پاشنه اتحاد شورشیان داغ بود. از آنجایی که شورش به یک جنگ تمام عیار تبدیل می شود، عناصر جنایتکار می توانند رشد کنند و فرصت هایی را برای شرورانی مانند Kay Vess، قهرمان بازی ایجاد کنند. اگرچه جزئیات هنوز مشخص نیست، اما پیش‌نمایش رسمی، معاملات پشت صحنه را نشان می‌دهد که شامل افسران امپراتوری و رؤسای جنایت می‌شود که بین تیراندازی‌های دراماتیک و تعقیب و گریز متهورانه اتفاق می‌افتند.

به جای ایفای نقش یک شخصیت جدای با دو کفش خوب، در نقش یک قانون شکن قرار می گیرید. با مبارزه و دزدیدن راه خود در ماموریت ها و محیط ها، باید بدون تکیه بر جادوی فضایی از نیروهای مشکوکی که با آنها روبرو خواهید شد، پیشی بگیرید.

اما، کی در این تلاش تنها نیست. اولین تریلر ما را با همراه وفادارش، نیکس، یک بیگانه خزدار چهار پا که تجسم می کند، آشنا کرد. جنگ ستارگان طراحی موجود در بهترین حالت شما همچنین در کنار یک دروید کماندویی کت سنگری به نام ND-5 به ماجراجویی خواهید پرداخت. ما هنوز چیز زیادی در مورد همراه ربات شما نمی دانیم، اما او بلدرونر زیبایی شناسی قطعا چشم را به خود جلب می کند.

جنگ ستارگان چگونه بازی خواهد کرد؟

کی وس در فیلم Star Wars Outlaws روی میز شرط بندی می کند

(اعتبار تصویر: Massive Entertainment)

ما یک پیاده‌روی ده دقیقه‌ای در Ubisoft Forward دریافت کردیم که روشن‌تر از آنچه می‌توانیم از داخل بازی انتظار داشته باشیم، روشن کرد. تریلر با چیزی شروع می‌شود که شبیه یک سناریوی مخفی‌کاری است، جایی که کی دیده می‌شود که با Nix در یک مکان پر از مخالفت حرکت می‌کند. همچنین چندین اقدام بالقوه را مشاهده می کنیم که می توانید از آنها برای کمک به انجام اهداف خود استفاده کنید، مانند استفاده از Nix برای منحرف کردن تهدیدات احتمالی در حین حرکت.

به سرعت پس از این، ما از طریق کی دیده می شویم که باعث تعقیب و گریز با سرعت بالا و برخی نبردهای شدید می شود. همانطور که با تعدادی از تعقیب کنندگان او در تماس هستیم، به نظر می رسد زمان کند می شود و به کی و نیکس اجازه می دهد تا برای حرکت خود برنامه ریزی کنند. پس از یک تیراندازی سریع، ما را به شهر قاچاقچی Jaunta’s Hope می برند.

جائه به جای اینکه برای کار ما پاداش بگیرد، خود را در معرض تهدید یک افسر شوم امپراتوری می بیند. همانطور که پوسترهای تحت تعقیب شروع به ظاهر شدن بر روی صفحه نمایش در سراسر شهر می کنند، قهرمان ما دیوانه وار سفینه فضایی خود را می سازد و از آنجا بیرون می رود. یک دعوای سگ هیجان انگیز با کی روش با جنگنده های امپراتوری در می آید. در مرحله بعد، با کات سین‌های سینمایی و دیالوگ‌های بین ND-5 و کی، و صدای جیر جیر گهگاهی از Nix مواجه می‌شویم، پس از آن در یک پایان دراماتیک به فضای فوق‌العاده می‌پریم و به صحنه می‌رویم.

کنترلی که بازیکن در طول بخش مبارزه با سگ در تریلر دارد نشان می‌دهد که آنها ممکن است کنترل کامل کشتی کی را در نبردهای فضایی و ترسیم مسیرهای بین ستاره‌ها داشته باشند. این حس به ویژه با نتیجه گیری تریلر تشویق می شود، که دارای یک ND-5 کنجکاو است که می پرسد “بعدش کجا برویم؟” و کی پاسخ داد: “هرجا که بخواهیم.”

بازی تیره و تار، گزینه های دیالوگ دشوار، و متمایز جنگ ستارگان سبک در پیش نمایش معمول است. اگرچه این تریلر ده دقیقه‌ای به شدت طراحی شده است، اما طیف گسترده‌ای از تجربیات را به نمایش می‌گذارد و به ما نگاهی دقیق به آنچه می‌توانیم از بازی پس از عرضه داشته باشیم، می‌دهد.

اخبار جنگ ستارگان قانون شکنان

کی وس و نیکس در جنگ ستارگان یاغی ها با هم روبرو می شوند

(اعتبار تصویر: Massive Entertainment)

قانون شکنان جنگ ستارگان پنجره انتشار می یابد

طبق یک پست وبلاگ دیزنی پارکز، قانون شکنان جنگ ستارگان قرار است در اواخر سال ۲۰۲۴ منتشر شود. ما هنوز نمی دانیم دقیقا چقدر دیر می شود، اما ما هیجان زده هستیم که اطلاعات ملموس بیشتری را مشاهده کنیم. البته شایان ذکر است که یوبی سافت هنوز خود این موضوع را تایید نکرده است. به محض تغییر این موضوع به شما اطلاع خواهیم داد.

قانون شکنان جنگ ستارگان پشت صحنه ویژگی می شود
Massive Entertainment به ما نگاهی اجمالی به این موضوع داد فرآیند طراحی پشت سر قانون شکنان جنگ ستارگان، به نمایش گذاشتن همه چیز، از تکنیک های موشن کپچر گرفته تا هنر مفهومی. این پیش‌نمایش با مشاهدات کارگردان استیو بلنک، کارگردان هنری و جهانی بندیکت پودلنیگ، و مدیر ارشد خلاق مت مارتین، برای کسانی که به دنبال بینشی در مورد نوع بازی هستند، چیزهای زیادی ارائه می‌کند. قانون شکنان جنگ ستارگان خواهد بود

قانون شکنان جنگ ستارگان نوید تجربه ای را می دهد که بازیکنان و هواداران قبلاً ندیده اند
نوید خاوری، کارگردان فیلم Star Wars Outlaws در مصاحبه با Game Informer اظهار داشت که این بازی قصد دارد تجربه ای را ارائه دهد که «بازیکنان و هواداران به طور یکسان قبلاً ندیده بودنداو در ادامه این صحنه را “رویای نویسنده” و “لنگر واقعا قوی برای بقیه روایت” توصیف کرد.

گزارش رسمی برای یاغیان جنگ ستارگان در Ubisoft Forward نمایش داده شد
اولین نگاه از قانون شکنان جنگ ستارگان گیم پلی پس از اعلام اولیه آن در نمایشگاه بازی های Xbox به عنوان بخشی از Ubisoft Forward نشان داده شد. این تریلر ده دقیقه‌ای نبرد، مخفی کاری، صحنه‌های برش و سفر فضایی را به نمایش می‌گذارد و به ما طعم وسوسه‌انگیزی از انتظارات مناسب از بازی را می‌دهد.

به دنبال عنوانی با محوریت روایی هستید که تا زمان انتشار آن شما را تحت تاثیر قرار دهد قانون شکنان جنگ ستارگان؟ لیست ما از بهترین بازی های RPG و بهترین بازی های داستانی آیا شما تحت پوشش


منبع: https://www.techradar.com/news/star-wars-outlaws-release-date-trailers-and-news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *