Microsoft Flight Simulator 2024 – همه چیزهایی که می دانیم

Microsoft Flight Simulator 2024 عنوان مستقل بعدی این فرنچایز نمادین خواهد بود که برای عرضه در سال آینده آماده می شود.

Microsoft Flight Simulator 2024 نسل بعدی فرنچایز شبیه‌ساز خواهد بود که در سال ۲۰۲۰ آغاز شد. این بازی شامل هر آنچه از بازی اول می‌دانید و دوست دارید و همچنین همه افزونه‌های Marketplace را در بر می‌گیرد.

بازیکنان می‌توانند هواپیماهای مختلف را در تنظیمات واقعی و جذاب آزمایش کنند و همچنین به‌روزرسانی‌های مداوم در مورد هواپیما، هواپیما، شهر و سایر نقاط جهان را دریافت کنند. یک DLC رایگان Dune نیز به نسخه اضافه خواهد شد.

قرار است در سال آینده وارد بازار شود، اگرچه هنوز تاریخ خاصی مشخص نشده است. با تنها یک تریلر زیر کمربند، هنوز چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد Microsoft Flight Simulator 2024. با این حال، با توجه به برچسب گذاری آن به عنوان گامی بالاتر از فرنچایز افسانه ای، انتظارات زیادی بر روی چیزی است که ما فقط می توانیم فرض کنیم که یکی از آن هاست. بهترین بازی های شبیه سازی. به همین دلیل، دلیل خوبی وجود دارد که به سرعت به یکی از مورد انتظارترین ما تبدیل شده است بازی های آینده. در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون می دانیم.

Microsoft Flight Simulator 2024: به تعقیب و گریز

یک خلبان در حال راه رفتن به سمت هواپیما در Microsoft Flight Simulator 2024

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)
  • چیست؟ نسل بعدی فرنچایز Microsoft Flight Simulator
  • چه زمانی می توانم آن را بازی کنم؟ ۲۰۲۴
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ Xbox Series X|S و PC
  • چه کسی آن را می سازد؟ Asobo و Xbox Game Studios

تریلرهای Microsoft Flight Simulator 24

یک ماموریت جستجو و نجات هلیکوپتر در Microsoft Flight Simulator 2024

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

اولین تریلر برای Microsoft Flight Simulator 2024 به عنوان بخشی از Xbox Game Showcase به نمایش گذاشته شد و سردرگمی‌ها و شایعات موجود در مورد DLC بالقوه را برطرف کرد. MSFS.

خود تریلر اولین نگاه به فیلم‌های داخل بازی را نشان می‌دهد که شامل تعدادی چالش است که می‌توانید در طول تمرین با آن‌ها روبرو شوید، مانند آتش‌نشانی هوایی، جستجو و نجات، و حمل و نقل محموله با هلیکوپتر. علاوه بر این، اولین نگاهی اجمالی از یک پنجره انتشار در سال ۲۰۲۴ دریافت کردیم. تریلر کامل را می توانید در زیر مشاهده کنید:

گیم پلی Microsoft Flight Simulator 24

جستجو و نجات با هلیکوپتر در Microsoft Flight Simulator 2024 انجام می شود

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

با انتشار یک تریلر اعلامی، در حال حاضر تجزیه و تحلیل محتوای درون بازی چالش برانگیز است. با این حال، هیجان انگیز ترین علاوه بر MSFS 24 انواع مشاغل هوانوردی جدید است که باید در طول بازی دنبال کنید نه اینکه صرفاً به دست خودتان سپرده شوید.

در مجموع، ما باید نورافکن های مختصری را در مورد ۱۹ حرفه ممکن در بازی ببینیم – و این ممکن است حتی پایان آنها نباشد. هنوز زمان قابل توجهی تا ورود به پنجره انتشار پیش بینی شده برای عنوان باقی مانده است، بنابراین فرصتی برای شنیدن گزینه های بیشتر قبل از انتشار به همراه دارد.

چندین حرفه و فعالیت وجود دارد که شامل مکانیک هایی است که به شدت توسط بازیکنان بازی های قبلی پیش بینی شده است، مانند بالون سواری که اولین بازی خود را در جدیدترین بازی انجام می دهند. اگرچه ما نمی‌توانیم محتوای زیادی را در رابطه با این حرفه ببینیم، استقبال بازیکنان قبلاً بسیار زیاد بوده است.

علاوه بر این، مشاغلی مانند آتش نشانی هوایی، پویایی آب و هوای پیشرفته جدیدی را که بازی به نمایش می گذارد، از جمله مواردی مانند آتش سوزی های جنگلی و جنگلی، در کنار چیزهایی مانند فصول پویا و شرایط آب و هوایی سخت مانند گردبادهایی که ممکن است مجبور شوید در طول پرواز با آنها روبرو شوید، برجسته می کند.

اگرچه هنوز تشویق می‌شوید که از هوانوردی به عنوان یک سرگرمی آرامش‌بخش لذت ببرید، اما در میانگین پروازتان چالش کمی بیشتر از آنچه در عناوین قبلی تجربه کرده‌اید وجود خواهد داشت.

با این حال، بسیاری از فعالیت ها و مشاغل دیگر وجود دارد که در هنگام پرتاب خارج از مواجهه با موانع محیطی یا ماجراجویی در یک بالون هوای گرم، باید در آنها غرق شوید. لیست فعالیت ها و مشاغل باقی مانده برای شروع به شرح زیر است:

  • جستجو و نجات
  • حمل بار با هلیکوپتر
  • خدمات آمبولانس هوایی
  • هوانوردی کشاورزی
  • امداد کوهستان
  • هوانوردی چتربازی
  • ساخت و ساز هوایی
  • حمل بار صنعتی
  • عملیات باربری از راه دور
  • خدمات چارتر VIP
  • مسابقه هوایی
  • خلبان گلایدر
  • تحقیق علمی
  • پرواز آزمایشی
  • تمرین در ارتفاع پایین
  • خدمات حمل و نقل اجرایی
  • تورهای کشتی هوایی

داستان Microsoft Flight Simulator 24

یک هواپیما در حال نزدیک شدن به یک گردباد در Microsoft Flight Simulator 2024

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

از نظر داستانی، شبیه ساز پرواز مایکروسافت بازیکنان را به شدت تشویق کرده است تا خود را سرگرم کنند. البته، ماموریت ها و چالش هایی برای تکمیل وجود دارد – همانطور که در تریلرهای اعلامی اولیه نشان داده شده است – اما خارج از آن، کمپین مرکزی زیادی برای دنبال کردن وجود ندارد.

درعوض، تشویق می‌شوید وسایل نقلیه و هواپیماهای جدید را آزمایش کرده و امتحان کنید تا چیزی متناسب با سبک بازی خود پیدا کنید، و در کنار آن ببینید که آیا آنچه را که لازم است برای شروع چالش‌های حماسی زندگی واقعی خلبانان در حرفه جدید هوانوردی دارید یا نه. حالت هایی که به فرنچایز معرفی می شوند.

به طور کلی، هدف از Microsoft Flight Simulator 2024 این است که حرفه رویایی خود را در هوانوردی آموزش دهید و دنبال کنید. با تکمیل چالش‌ها، در رتبه‌ها بالا می‌روید و اعتماد به نفس خود را در هر هواپیما و محیط ایجاد می‌کنید، در حالی که درک درستی از نحوه اجرای این سناریوها در زندگی واقعی خواهید داشت.

شبیه ساز پیشگامانه به گونه ای طراحی شده است که آموزش و تمرین هوانوردی را تا حد امکان دقیق تکرار کند، به ویژه با تأکید بر MSFS 24 همه‌جانبه‌ترین بازی فرنچایز تاکنون است.

اخبار Microsoft Flight Simulator 24

یک نجات کوهستانی در Microsoft Flight Simulator 2024 در حال انجام است

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

ابتدا به Microsoft Flight Simulator 2024 که به عنوان بخشی از نمایشگاه بازی های Xbox نشان داده شده است، نگاه کنید
Microsoft Flight Simulator 2024 اولین تریلر اعلامی خود را به عنوان بخشی از نمایشگاه Xbox Games دریافت کرد در ۱۱ ژوئن، اولین نگاه به محتوای درون بازی و مسیرهای شغلی جدیدی را که در طول مدتی که با بازی دنبال می کنید، ارائه می دهد.

در پایان تریلر، پنجره انتشار مبهم سال ۲۰۲۴ در کنار پلتفرم هایی که بازی در آن ها عرضه خواهد شد، ارائه شده است. از آنجایی که بازی روی Xbox Game Pass عرضه خواهد شد، احتمال زیادی وجود دارد که بتواند یکی از این بازی‌ها شود بهترین بازی های تک نفره راه اندازی این سرویس باید به اندازه تریلر اولیه آن جذاب باشد.

Microsoft Flight Simulator 2024 دیگر فقط مربوط به هواپیماهای مسافربری نیست

لمسی از صنعت مدرن در سیم کارت پرواز بزرگ بعدی پیاده سازی شده است هلیکوپترهای حامل محموله از سکوهای نفتی دیده می شوند. با توجه به هندلینگ وسایل نقلیه هوایی کوچک و ماهیت دقیق پیکاپ و رها کردن، به نظر می رسد یک افزوده جدید فوق العاده چالش برانگیز باشد.

ما انتظار داریم Microsoft Flight Simulator 2024 یکی از آنها باشد بهترین بازی های تک نفرهدر کنار اینکه یکی از بهترین بازی ها در Game Pass به محض راه اندازی اگر از طرفداران بازی های شبیه ساز هستید، ارزش آن را دارد که در رادار خود نگه دارید.


منبع: https://www.techradar.com/news/microsoft-flight-simulator-2024-release-date-gameplay-modes

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *