قرارداد تمدید شده Cyber ​​Monday: این شارژر بی سیم قابل حمل ۳۵ دلاری می تواند ۳ دستگاه را به طور همزمان تامین کند.

TL;DR: تا ۳ دسامبر، این را دریافت کنید شارژر بی سیم چند دستگاهی فقط با ۳۴٫۹۷ دلار — این ۷۰ درصد تخفیف است.


شارژرهای قابل حمل ابزارهای همیشه قابل اعتمادی هستند که به شما کمک می کنند تا زمانی که در حال حرکت هستید در ارتباط باشید. اما اکثر آنها فقط به یک دستگاه پاسخ می دهند. اگر آنها می توانند چندین دستگاه را در خود جای دهند، اغلب به یک کابل اضافی نیاز است، که اگر برای حمل و نقل ارزش قائل باشید، می تواند بسیار آزاردهنده باشد.

این شارژر بی سیم چند دستگاهی یکی از معدود شارژرهای موجود در بازار است که می تواند به طور موثر آیفون و اپل واچ را به صورت بی سیم در حال حرکت تغذیه کند. در صورت نیاز به شارژ کردن یک دستگاه اضافی، حتی با یک پورت Type-C اضافی همراه است. در طول این فروش تمدید شده Cyber ​​Monday که تا ۳ دسامبر ادامه دارد، می توانید این شارژر را به رنگ مشکی یا آبی برای ۳۴٫۹۷ دلار، بدون نیاز به کوپن.

این شارژر قابل حمل یک گزینه عالی برای جوراب پرکننده است، برای هر کسی که از چندین دستگاه به طور همزمان استفاده می کند (بنابراین، اساساً همه) مفید است. به سادگی دستگاه های سازگار با Qi را در بالای شارژر بچسبانید و به لطف آهنربای داخل آن به طور خودکار به آن می چسبند. با پورت USB-C داخلی، می‌توانید دستگاه دیگری را صرف نظر از سازگاری با Qi یا غیر آن، آبرسانی کنید. به این ترتیب می توانید تا سه گجت را به طور همزمان و بدون مشکل شارژ کنید.

این شارژر قابل حمل دارای یک تراشه هوشمند زیر کاپوت آن برای محافظت از دستگاه های متصل در برابر شارژ بیش از حد، تخلیه بیش از حد، جریان بیش از حد، اتصال کوتاه و گرمای بیش از حد. همچنین دارای سازگاری جهانی برای کار با هر تلفنی است که با Qi سازگار است. به علاوه، به دلیل جمع و جور بودن فوق العاده، می توانید به راحتی آن را داخل کیف یا جیب خود قرار دهید.

با این شارژر بی سیم چند دستگاهی، مجموعه فناوری خود را در حال حرکت شارژ کنید. معمولاً ۱۱۹ دلار قیمت دارد، اما تا ۳ دسامبر، می توانید آن را در این هفته سایبری به فروش برسانید:

قیمت ها قابل تغییر است

موضوعات
ابزارک ها

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/deals/nov-30-multi-device-wireless-charger

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *