قرار ملاقات های نمایشی Vision Pro از امروز در همه فروشگاه های اپل در ایالات متحده آغاز می شود

از امروز، می‌توانید یک نسخه نمایشی رایگان Vision Pro را در هر فروشگاه اپل در ایالات متحده بر اساس قرار ملاقات دریافت کنید. شما می توانید تا هفت روز قبل یک زمان رزرو کنید در وب سایت اپلیا با استفاده از برنامه Apple Store در iPhone یا iPad خود.

قرار ملاقات های نمایشی Vision Pro از امروز در همه فروشگاه های اپل در ایالات متحده آغاز می شود
در طول ۳۰ دقیقه تجربه نمایشی، که توسط یکی از کارمندان خرده‌فروشی اپل هدایت می‌شود، یاد می‌گیرید که چگونه در سیستم عامل visionOS حرکت کنید و چند برنامه داخلی از جمله Apple TV، Photos و Safari را بررسی کنید. کارمند مطمئن می شود که Vision Pro به درستی برای شما مناسب است و در صورت لزوم، درج های نوری صحیح ZEISS را برای اصلاح دید ارائه می دهد.

در فروشگاه های منتخب، اپل یک «منطقه آزمایشی» ویژه با مبل ها و فرش های منحنی ایجاد کرده است تا احساس راحتی و خانه داری بیشتری ایجاد کند. مایکل استیبر، کارشناس فروشگاه اپل، جزئیات بیشتری در مورد تجربه دمو ارائه کرد در خبرنامه Tabletops خود امروز.

منطقه نمایشی در خیابان پنجم اپل در شهر نیویورک

ویژن پرو در روز جمعه در ایالات متحده راه اندازی شد و اپل قصد دارد تا اواخر سال جاری این هدست را در کشورهای دیگری نیز عرضه کند.

تیم کوک، مدیرعامل اپل گفت: «دوران محاسبات فضایی فرا رسیده است. “Apple Vision Pro پیشرفته ترین دستگاه الکترونیکی مصرفی است که تا کنون ساخته شده است. رابط کاربری انقلابی و جادویی آن نحوه اتصال، ایجاد و کاوش ما را دوباره تعریف می کند.”

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
برچسب ها: فروشگاه اپل
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/05/apple-vision-pro-demo-appointments/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *