قیمت دوربین های امنیتی Blink Mini در حال حاضر تنها ۲۰ دلار است

آمازون دوربین های امنیتی Blink Mini در حال حاضر به عنوان بخشی از هر کدام به ۲۰ دلار کاهش یافته است فروش بزرگتر در دستگاه های امنیتی از برند. یعنی ۲٫۵۰ دلار بالاتر از پایین ترین قیمتی که دیده ایم و ۳۳ درصد تخفیف دارد. دوربین کوچک و پلاگین در طول روز ویدیوی ۱۰۸۰p و در شب فیلم مادون قرمز می گیرد در حالی که میکروفون و بلندگوی داخلی به شما امکان می دهد هر کسی که در اتاق است بشنوید و با آن صحبت کنید. می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که هنگام تشخیص حرکت، اعلان‌ها را به تلفن شما ارسال کند تا بتوانید فید زنده را مشاهده کنید. اگر آن را به یک صفحه نمایش هوشمند سازگار مانند تلویزیون اکو یا Fire وصل کنید، می توانید فیلم را از آن صفحه ها نیز مشاهده کنید. به خاطر داشته باشید که دوربین های Blink فقط با محصولات دارای الکسا کار می کنند.

جای دیگر در فروش Blinkمی تونی تک بگیری چشمک زدن در فضای باز ۴ برای ۶۵ دلار، که یک قیمت کم سابقه و ۳۵ درصد کاهش قیمت کامل ۱۰۰ دلاری است. ما نام بردیم چشمک زدن در فضای باز ۴ دوربین بهترین دوربین امنیتی بی سیم در ما راهنمای دستگاه های هوشمند خانه. دوربین ضد آب و هوا می‌تواند به مدت دو سال با مجموعه‌ای از باتری‌های AA (که شامل آن‌ها هستند) کار کند. همچنین دارای کیت نصب پیچی است تا بتوانید آن را به خانه یا حصار خود متصل کنید. میدان دید برای آخرین نسل به ۱۴۳ درجه افزایش یافته است و این قابلیت را دارد که بین حرکت انسان و غیرشخصی تمایز قائل شود – اگرچه برای فعال کردن این ویژگی باید هزینه اشتراک افزودنی Blink را بپردازید. این طرح در حال حاضر ۳۰ دلار در سال برای یک دستگاه یا ۱۰۰ دلار در سال برای چندین دوربین است. این اشتراک همچنین ذخیره سازی ابری کلیپ ها و تشخیص حرکت دو منطقه ای را امکان پذیر می کند. مانند Blink Mini، Outdoor 4 صدای دو طرفه، فیلمبرداری ۱۰۸۰p در نور روز و فیلم مادون قرمز در شب ارائه می دهد.

را سیستم ویدیوی زنگ در چشمک زدن به ۴۵ دلار کاهش یافته است که ۳۶ درصد از قیمت فهرست ۷۰ دلار و همچنین یک رکورد پایین است. این یکی نیز روی دو سلول AA اجرا می‌شود، بنابراین لازم نیست به سیم‌های زنگ در خود متصل شوید، اما اگر می‌خواهید وقتی کسی دکمه را فشار می‌دهد زنگ درب فعال شود، این گزینه وجود دارد. Blink Video Doorbell همچنین فیلمبرداری در روز و شب، صدای دو طرفه و تشخیص حرکت را ارائه می دهد. این مجموعه شامل یک ماژول همگام سازی ۲ است که به شما امکان می دهد کلیپ ها را به صورت محلی ذخیره کنید.

دوربین‌هایی مانند این می‌توانند راه خوبی برای کنترل خانه شما باشند و در زمانی که شما آنجا نیستید آرامش خاطر داشته باشید، اما مهم است که به خاطر داشته باشید که آمازونبیشتر از طریق برند امنیتی دیگر آن، Ring، همیشه بهترین ها را نداشته است حریم خصوصی رکورد. هر چند اخیر اعلامیه نشان می دهد که آنها ممکن است حداقل در برخی از این شیوه ها تجدید نظر کنند.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/blink-mini-security-cameras-are-only-20-each-right-now-170958462.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/blink-mini-security-cameras-are-only-20-each-right-now-170958462.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *