قیمت شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ اولترا لو رفت؛ گران‌تر از آیفون و گوشی‌های سامسونگ

انتظار می‌رود که شیائومی ۲۵ فوریه (۶ اسفند) در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC) گوشی‌های سری ۱۴ را رونمایی کند و گفته می‌شود که گوشی شیائومی ۱۴ اولترا نیز در همان زمان معرفی خواهد شد.

احتمالاً قیمت گوشی شیائومی ۱۴ در بازار اروپا ۱٫۰۹۹ یورو (حدود ۱٬۱۸۰ دلار) خواهد بود. از طرفی، شایعات جدید نشان می‌دهند که قیمت گوشی شیائومی مدل ۱۴ اولترا تفاوتی با قیمت شیائومی ۱۳ اولترا نخواهد داشت و ۱٬۴۹۹ یورو ( تقریباً ۱٬۶۰۸ دلار) خواهد بود.

شیائومی ۱۴ اولترا مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳، صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی OLED با وضوح +QHD و چهار دوربین ۵۰ مگاپیکسلی (شامل دو دوربین تله‌فوتو با زوم ۳٫۲ و ۵ برابری) خواهد بود. شیائومی ۱۴ اولترا را می‌توان جزو بهترین گوشی ها دانست، اما قیمت آن از قیمت گلکسی S24 اولترا یا حتی قیمت آیفون ۱۵ پرو مکس بالاتر است.

براساس اطلاعات جدید،‌ هر دو نسخه‌ی بهترین گوشی شیائومی فقط با یک کانفیگ در اروپا عرضه خواهند شد: شیائومی ۱۴ با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۴ اولترا با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی.

گفته می‌‌شود که گوشی شیائومی ۱۴ در رنگ‌های سبز، مشکی و سفید به اروپا می‌رود، در حالی که نسخه‌ی پرچم‌دار فقط گزینه‌های مشکی یا سفید را خواهد داشت.

به‌تازگی تأیید شده است که گوشی شیائومی ۱۴ پرو وارد بازارهای جهانی نمی‌شود و فقط محدود به مشتریان چینی این محصول خواهد بود.


منبع: https://www.zoomit.ir/mobile/416721-xiaomi-14-ultra-price-leaks/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *