قیمت هدفون WH-1000XM5 ANC سونی در حال حاضر فقط ۲۸۰ دلار است

برخی از دستگاه ها به راحتی در دسته خود متمایز می شوند و در مورد هدفون، تمام WH-1000XM5 سونی مدل. اگر به ما علاقه داشتید هدفون بی سیم مورد علاقهیک خبر خوب وجود دارد: هدفون WH-1000XM5 سونی در حال حاضر از ۴۰۰ دلار به ۲۸۰ دلار کاهش یافته است – ۳۰ درصد تخفیف. Woot آنها را با این قیمت پایین برای چهار روز آینده یا تا زمانی که تمام شود عرضه می کند. اگرچه آمازون مالک Woot است، اما سیاست بازگشتی مشابه شرکت مادر خود ندارد.

WH-1000XM5 سونی به دلایل زیادی عالی است – ما به آنها اشاره کردیم ۹۵ در بررسی ما به یک دلیل – اما یکی از بهترین ویژگی های آنها این است که هنگام پوشیدن چقدر راحت هستند. وزن آنها فقط ۰٫۱۴ اونس کمتر از وزن است WH-1000XM4sاما توزیع وزن بهبود یافته و هدبند باریک تر به این معنی است که آنها روی سر و گوش شما بسیار سبک تر هستند.

از نظر فنی، M5s دو برابر پردازنده ها و میکروفون های اختصاص داده شده برای حذف نویز را در مقایسه با M4 ارائه می دهد. سپس درایورهای فیبر کربن ۳۰ میلی متری وجود دارند که به موسیقی عمق بیشتری می بخشند و DSEE Extreme که کیفیت صدا را افزایش می دهد. تنها جنبه ای از هدفون که در مقایسه با نسل قبلی خود خسته کننده است ذخیره سازی است. M5 ها جمع نمی شوند، بنابراین جعبه ذخیره سازی آنها برای حمل و نقل حجیم است.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/sonys-wh-1000xm5-anc-headphones-are-just-280-right-now-104013435.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/sonys-wh-1000xm5-anc-headphones-are-just-280-right-now-104013435.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *