لحظه ای که کره بادام زمینی به اولین سگ سرعت دونده در AGDQ 2024 تبدیل می شود را تماشا کنید

دیروز، Shiba Inu Peanut Butter اولین سگی بود که یک بازی را در بازی Awesome Games Done Quick اجرا کرد.

این رویداد جمع آوری کمک های مالی در حال حاضر در جریان است و از روز یکشنبه آغاز شده است. همانطور که قبلا گزارش شده است، کره بادام زمینی سگ حیوان خانگی پخش کننده JSR_ قرار بود اولین حیوان خانگی و اولین سگی باشد که یک سرعت را برای AGDQ کامل می کند.

کره بادام زمینی speedran Gyromite، یک پلتفرمر پازلی که در NES منتشر شد، در ۲۶ دقیقه و ۲۴ ثانیه، که تقریباً یک دقیقه کندتر از رکورد جهانی خودش است، اما در مدت زمان ۳۰ دقیقه ای که به او اختصاص داده شده بود. صادقانه بگویم، هر اجرا با کره بادام زمینی یک رکورد PB است.


اولین تریلر JSR_ برای اولین نمایش AGDQ کره بادام زمینی ساخته شد.

اگر می‌خواهید کل سرعت اجرای کره بادام‌زمینی Gyromite را ببینید، می‌توانید آن را در آن پیدا کنید توییچ AGDQ کانال لحظه ای که کره بادام زمینی از خط پایان عبور می کند، قطع شده است، و من بسیار خوشحالم که وقتی او بازی را شکست داد، پنیر و مالش شکم از JSR_ دریافت کرد.

امیدواریم که این راه را برای دویدن های سریع توسط حیوانات خانگی/سگ هموار کند، نه فقط برای تازگی، بلکه برای دیدن سگ های دوست داشتنی که پسران و دختران بسیار خوبی هستند. من تعجب می کنم که برای بازی در Crash Bandicoot به گربه گرانبزرگم Rhubarb به چند دریم نیاز دارم…


منبع: https://www.eurogamer.net/watch-the-moment-peanut-butter-becomes-the-first-dog-speedrunner-in-agdq-2024?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *