لطفاً به هوش مصنوعی Chrome اجازه دهید پست‌های «فروشنده» شما را بنویسد

گوگل امروز اعلام کرد که هوش مصنوعی بیشتری را به کروم می آورد، این بار در قالب کمک به نوشتن آنلاین شما. و باور کنید، افراد زیادی در آنجا هستند که می توانند از این کار سود ببرند. برای مثال، با این ویژگی جدید Help Me Write، Chrome اکنون می‌تواند به شما کمک کند برای فروش پست هایی که باید یکی از بهترین ایده ها باشد. من مستقیماً به شما نگاه می کنم، تک تک کاربران بازار فیس بوک.

برای اینکه به شما ایده بدهیم که یک پست فروش تولید شده توسط هوش مصنوعی چگونه ممکن است به نظر برسد، گوگل به اندازه کافی لطف کرد و مثال زیر را به اشتراک گذاشت.

یک فیلد متنی با اعلان “حرکت به یک مکان کوچکتر که فروخت هواخوری به قیمت ۵۰ دلار می فروشد.” پنجره ویژگی Help Me Write شامل متن اصلاح شده پیشنهادی است، “من به مکان کوچکتری نقل مکان می کنم و جایی برای سرخ کن هوا ندارم. وضعیت خوبی دارد و عالی کار می کند. ۵۰ تومن میفروشمش لطفا اگر علاقه مند هستید با من تماس بگیرید.

من شخصاً قدردانی می‌کنم که مدل‌های جمینی Google فرض می‌کنند سرخ‌کن هوا در شرایط خوب و کارآمد است. این خیلی کلاچ است.

موارد دیگری که به شما در نوشتن کمک می کند عبارتند از: درخواست رزرو هتل، درخواست بازگشت خریدهای آنلاین و موارد دیگر. اساساً، اگر زمانی پیش می‌آید که ممکن است از شما خواسته شود کمی بنویسید، اما ممکن است زمان لازم برای نوشتن همه آن را نداشته باشید، فقط از هوش مصنوعی بخواهید این کار را انجام دهد.

چگونه Help Me Write را روشن کنیم: برای روشن کردن این ویژگی، وارد Chrome شوید، «تنظیمات» را انتخاب کنید و سپس به صفحه «هوش مصنوعی تجربی» بروید. شما این گزینه را خواهید داشت که “Help me write” را فعال کنید — می توانید آن را در هر زمان غیرفعال کنید. سپس، روی یک فیلد متن باز در Chrome کلیک راست کرده و «Help me write» را انتخاب کنید.

من به Criagslist می روم.

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/22/gemini-ai-can-now-help-you-write-your-for-sale-posts/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *