Dead by Daylight با Iron Maiden همکاری می کند

Behavior Interactive جدیدترین همکاری Dead by Daylight خود را اعلام کرده است و این چیزی جز گروه هوی متال Iron Maiden نیست.

این تیم، ادی طلسم گروه را به عنوان بخشی از مجموعه لباس های جدید که در طول سال ها از تکرارهای مختلف ادی الهام گرفته شده، وارد بازی خواهد شد. این ظاهرها که در تریلر زیر مشاهده می کنید شامل The Dredge، The Doctor، The Deathslinger و The Oni هستند.

همچنین تی شرت های جدید Iron Maiden برای Dead by Daylight اصلی Survivors وجود دارد.


Dead by Daylight با Iron Maiden همکاری می کندDead by Daylight | تریلر مجموعه Iron Maiden


Dead by Daylight | تریلر مجموعه Iron Maiden.

کربی تیلور، مدیر محصول Dead by Daylight هنگام معرفی این بسته Iron Maiden گفت: “چه همکاری جدید و فوق العاده هیجان انگیزی برای ما کشف می شود.” «ادی چنین نمادی است، و ورق زدن برخی از چهره‌های معروف او برای اینکه ببینیم می‌توانیم با کدام قاتلان جفت کنیم، رویایی بود که به حقیقت پیوست.

“ما همچنین خوشحالیم که بازماندگان ما می توانند با برخی از تی شرت های تور قاتل سرگرم شوند. حتی تعدادی از این تی شرت ها نیز کمی غافلگیر می شوند، بسته به نوع Survivor، اما ما آن را به بازیکنان واگذار می کنیم تا پیدا کنند. ”

مجموعه Iron Maiden اکنون در Dead by Daylight برای خرید در دسترس است. علاوه بر این لوازم آرایشی جدید، بازیکنانی که از این مجموعه خرید می‌کنند، می‌توانند پس از تجهیز هر یک از این لوازم آرایشی در لابی مسابقه، آهنگ Iron Maiden’s Fear of the Dark را نیز گوش دهند. به گفته Behavior، این به ایجاد روحیه برای چالش پیش رو کمک خواهد کرد. دوست داشتنی.

این جدیدترین همکاری به دنبال اخبار فصل آینده Dead by Daylight است که با نام All Things Wicked شناخته می شود و از ۱۲ مارس در دسترس خواهد بود. Chapter یک نسخه اصلی کاملاً جدید است (برخلاف سایر موارد مبتنی بر IP ترسناک موجود) و همانطور که انتظار دارید، مثل همیشه شیطانی به نظر می رسد و به نظر می رسد.

بیهیوور در اوایل این هفته به طعنه گفت: “قاتل جدید، ناشناس، در هاله ای از رمز و راز پنهان شده است. بسیاری ادعا کرده اند که پاسخ هایی در مورد هویت و هدف او دارند، اما هرگز آنقدر زنده نبوده اند که بتوانند آن را به اشتراک بگذارند.”

همراه با یک Killer جدید، یک Survivor جدید به نام Sable Ward نیز به این مبارزه خواهد پیوست. Behaviour توضیح داد: «به خاطر ناپدید شدن بهترین دوستش Mikaela Reid احساس گناه می کرد، جستجوی او برای یافتن پاسخ او را مستقیماً به The Fog هدایت کرد. All Things Wicked همچنین نقشه جدیدی به نام میدان گرین ویل، شهری با “تاریخ مرگبار” معرفی می کند.

در زیر می توانید یک تیزر برای همه آن ببینید. امیدوارم امشب بعد از دیدن همه چیز خوب بخوابید…


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبDead by Daylight | همه چیز بد | تریلر رسمی


Dead by Daylight | همه چیز بد | تریلر رسمی


منبع: https://www.eurogamer.net/dead-by-daylight-teams-up-with-iron-maiden?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *