لنوو از عجیب‌ترین لپ‌تاپ ۲۰۲۴ رونمایی کرد – franken-notebook به معنای واقعی کلمه دو کامپیوتر است که به هم چسبیده‌اند که می‌توانند همزمان ویندوز و اندروید را اجرا کنند.

لنوو از عجیب‌ترین لپ‌تاپ ۲۰۲۴ رونمایی کرد – franken-notebook به معنای واقعی کلمه دو کامپیوتر است که به هم چسبیده‌اند که می‌توانند همزمان ویندوز و اندروید را اجرا کنند.

لنوو از غیر متعارف‌ترین لپ‌تاپ خود، ThinkBook Plus Gen 5 Hybrid رونمایی کرد که در اصل دو کامپیوتر است که با هم ترکیب شده‌اند و به دستگاه اجازه می‌دهند هم ویندوز و هم اندروید را اجرا کند.

آخرین نسخه اضافه شده به مجموعه ThinkBook Plus لنوو که در CES 2024 معرفی شد، ترکیبی از یک سیستم پایه لپ تاپ ویندوز و یک تبلت است که می تواند به طور مستقل یا در کنار هم کار کند و کاربران را قادر می سازد تا به راحتی بین ویندوز ۱۱ و اندروید ۱۳ جابجا شوند.

بخش لپ‌تاپ، که به عنوان ThinkBook Plus Gen 5 Hybrid Station شناخته می‌شود، می‌تواند به طور مستقل از تبلت هنگام اتصال به نمایشگر خارجی استفاده شود – بنابراین حتی اگر تبلت مفقود شود، همچنان می‌توانید از آن استفاده کنید. دستگاه اندرویدی ThinkBook Plus Gen 5 Hybrid Tab نیز می تواند برای استفاده مستقل جدا شود.

دو دستگاه به قیمت یکی

Lenovo ThinkBook Plus Gen 5 Hybrid برای طیف وسیعی از کاربران از جمله سازندگان محتوای رسانه ای، طراحان، متخصصان تدارکات و تحلیلگران مالی طراحی شده است. عملکرد دوگانه آن به آن اجازه می دهد تا تقریباً هر کار اصلی را در قالب های مختلف انجام دهد. هنگامی که Tab وصل می شود، صفحه نمایش ۱۴ اینچی OLED 2.8K را ارائه می دهد.

Hybrid Station مجهز به پردازنده Intel Core Ultra 7 و گرافیک Intel Arc، ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5x و یک ترابایت PCIe Gen 4 SSD است. دارای دو پورت USB-C (Thunderbolt 4) و یک جک صدا.

این تبلت اندرویدی مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. دارای یک پورت USB-C.

هر دو دستگاه دارای باتری های بادوام هستند که به طور هوشمند انتقال انرژی و اتصال Wi-Fi 6E را مدیریت می کنند.

انتظار می رود Lenovo ThinkBook Plus Gen 5 Hybrid از سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ با قیمت پایه ۱۹۹۹ دلار در دسترس باشد.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/lenovo-unveils-most-bizarre-laptop-of-2024-franken-notebook-is-literally-two-computers-stuck-together-that-can-run-windows-and-android-at-the-same-time

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *