Pebble Flow یک تریلر تمام الکتریکی برای عصر EV است

با انتقال به وسایل نقلیه الکتریکی، روش سفر ما نیز باید تغییر کند. و در CES 2024، جریان سنگریزه یک نگاه اجمالی به نحوه عملکرد یک RV طراحی شده برای عصر EV ارائه می دهد.

Pebble Flow به طول ۲۵ فوت برای یک خانواده چهار نفره طراحی شده است. فضای داخلی در حدود ۱۵۰ فوت مربع است، اگرچه، برخلاف برخی از رقبا، هیچ بخش بازشوی برای گسترش ابعاد آن وجود ندارد. انرژی کل این دستگاه یک باتری ۴۵ کیلووات ساعتی LFP و یک پنل خورشیدی ۱ کیلوواتی است که آب کافی برای کارکرد RV را برای حدود یک هفته فراهم می کند. و علاوه بر پشتیبانی از شارژ سریع DC سطح ۳ (با شارژ ۰ تا ۸۰ درصدی که حدود یک ساعت طول می‌کشد)، Pebble Flow همچنین عملکرد بارگیری از خودرو را ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های دیگر را برق دهید، یک خودروی برقی را شارژ کنید. ، یا حتی چراغ های خانه خود را در هنگام قطع برق روشن نگه دارید.

چیزی که می‌تواند جالب‌تر باشد این است که، اگر پک جادویی دو موتوره اختیاری آن را انتخاب کنید، Pebble Flow به لطف کمک NVIDIA Drive Orin به یک RV خودکششی تبدیل می‌شود که می‌تواند به‌طور خودکار پارک کند و حتی به‌طور خودکار خودش را بگیرد. . بخش پیشرانه به نوعی مشکل بزرگی است زیرا بسته به بار، بکسل کردن چیزی با یک EV تأثیر زیادی بر برد دارد. شما می توانید از یک محدوده معمولی برای یک EV 250 تا ۳۰۰ مایل به تنها ۱۰۰ مایل یا کمتر بروید. اما با موتور دوگانه Pebble Flow، افت بسیار کمتری وجود دارد که می تواند قبل از نیاز به شارژ مجدد، تا ۲۰۰ مایل یا بیشتر سفر کنید.

در داخل، Pebble Flow طراحی راحت، معاصر و تقریباً اسکاندیناویایی را ارائه می دهد. به علاوه تعداد انگشت شماری از ویژگی های فنی وجود دارد که من واقعاً از آنها قدردانی می کنم. درست در داخل در یک تبلت جداشدنی قرار دارد که به عنوان مرکز کنترل کل RV عمل می کند. می توانید چراغ ها را روشن یا خاموش کنید، درها را قفل کنید، دما را تنظیم کنید یا حتی ویژگی Pebble’s Magic Hitch را فعال کنید. برای اطمینان از اینکه عملکردهای پیچیده تر به طور تصادفی فعال نمی شوند، ابتدا باید یک رمز عبور یا بیومتریک وارد کنید.

از آنجا به اتاق ناهار خوری Pebble Flow می روید که دارای یک نیمکت و میز پیچیده با فضای کافی برای چهار نفر است. و در شب، میز را می توان پایین آورد، با کوسن های مجاور پوشاند و به تخت تبدیل کرد. بعد آشپزخانه ای قرار دارد که برای یک RV به این اندازه به طرز شگفت انگیزی بزرگ است. به جای محدوده گاز، Pebble Flow دارای دو مشعل القایی است که حتی اگر تمایل به آشپزی در خارج از خانه دارید، می توانید آنها را جدا کنید. در همین حال، شیر آب می تواند ۱۸۰ درجه بچرخد تا بتوانید از بیرون بشویید. همچنین یک یخچال بزرگ و یک مایکروویو/فر/توستر/سرخ کن ۴ در ۱ روی دیوار تعبیه شده است.

اما جالب ترین ویژگی Pebble Flow تقریباً به طور قطع شیشه ای است که حمام آن را از بقیه کابین جدا می کند. به طور معمول، برای کمک به حفظ حس جادار بودن، شفاف است. با این حال، با لمس یک دکمه، شیشه الکتروکرومیک کاملا مات می شود تا بتوانید به صورت خصوصی به تجارت خود رسیدگی کنید. و به طور هوشمندانه، دکمه شفاف یا مات کردن آن تنها چیزی است که در RV نمی توانید از طریق تبلت یا برنامه تلفن همراه RV کنترل کنید. از این گذشته، آخرین چیزی که می خواهید این است که یک کودک نوپا چیز اشتباهی را لمس کند و تمام الاغ شما را برای مهمانان به نمایش بگذارد.

در نهایت، در پشت یک تخت مورفی با سایز ملکه وجود دارد که می تواند تنها در چند ثانیه به یک فضای کاری مشترک تبدیل شود. این یک ویژگی خوب برای صرفه جویی در فضا است که به گفته شرکت می تواند به Pebble Flow کمک کند تا به طور بالقوه به عنوان یک فضای اداری یا ADU (واحد مسکونی لوازم جانبی) هنگامی که در خانه پارک می شود، وظایف مضاعف را انجام دهد.

هیچ ویژگی یا مؤلفه ای وجود ندارد که واقعاً انقلابی باشد. درعوض، همه چیز با هم کار می‌کند، از کنترل چراغ‌های آن از طریق تبلت و اپلیکیشن موبایل گرفته تا داشتن یک باتری ۴۵ کیلووات ساعتی برای تغذیه RV، لوازم خانگی یا هر چیز دیگری که ممکن است داشته باشید. و هنگامی که با یک وسیله نقلیه یدک کش برقی جفت می شود، Pebble Flow به حفظ برد خودروی الکتریکی شما کمک می کند و در عین حال پارک کردن و اتصال آن را بسیار ساده می کند. این یک RV نیست که دوباره اختراع شده باشد، فقط برای عصر خودروهای برقی بهینه شده است.

زمانی که Pebble Flow مجهز به Magic Pack دو موتوره این شرکت باشد، از ۱۰۹۰۰۰ دلار یا ۱۲۵۰۰۰ دلار شروع می شود. پیش‌سفارش‌ها در حال حاضر وجود دارد و Pebble انتظار دارد تا قبل از پایان سال تحویل را آغاز کند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-pebble-flow-is-an-all-electric-trailer-for-the-ev-age-173009191.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/the-pebble-flow-is-an-all-electric-trailer-for-the-ev-age-173009191.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *