لوازم جانبی شارژ Anker تا ۵۲ درصد تخفیف دارند

انکر تعدادی از آنها را می سازد بیشتر توصیه می شود محصولات را شارژ می کند، اما کیفیت اضافی قیمت دارد. اگر منتظر فروش بوده اید، اکنون می توانید تعدادی از آنها را بگیرید شارژر Anker و سایر لوازم جانبی گوشی های هوشمند در آمازون با تخفیف تا ۵۲ درصد. محصولات برجسته عبارتند از پاور بانک Anker Prime (90 دلار، پایین ترین قیمتی که تاکنون دیده ایم)، شارژر قابل حمل آیفون ۱۵ (۲۰ دلار به جای ۳۰ دلار) شارژر سریع ۳۰ واتی Nano II (16 دلار، ۳۳ درصد تخفیف) و الف بسته ۳ کابل USB-C به قیمت ۱۸ دلار۴۰ درصد پس انداز شما

برای شروع، پاوربانک Anker Prime 20000mAh 200W انتخاب ما برای بهترین پاوربانک پریمیوم. این دستگاه دارای دو درگاه USB-C و یک پورت USB-A است که قادر به ارائه خروجی شارژ ۲۰۰ وات است. این بدان معناست که می‌توانید دو لپ‌تاپ را با قدرت ۱۰۰ وات به طور همزمان شارژ کنید. این شارژ ۱۰۰ واتی نیز به روش دیگری انجام می شود، بنابراین می توانید تنها در ۷۵ دقیقه پاوربانک را به طور کامل شارژ کنید.

یکی دیگر از معامله بزرگ در مورد است شارژر قابل حمل آیفون ۱۵ (نانو پاور بانک) که به دلیل کانکتور USB-C به این نام خوانده می شود. به پایین متصل می‌شود و ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت شارژ را با سرعت نسبتاً سریع ۲۲٫۵ وات ارائه می‌کند و البته با سایر دستگاه‌های USB-C از جمله iPad Pro/Air، AirPods، تلفن‌های هوشمند اندروید و موارد دیگر کار می‌کند.

را پاور بانک انکر ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت به گفته این شرکت، این شارژر قابل حمل می تواند آیفون ۱۴ را دو بار و آیپد مینی را تا ۱٫۳ بار شارژ کند. همچنین دارای دو پورت است، بنابراین می تواند دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کند. در همین حال، Anker Nano II 30W GaN II شارژر سریع جمع و جور دارای آب کافی برای شارژ مک بوک ایر ۲۰۲۰ با سرعت کامل و اعمال شارژ نسبتاً سریع برای گوشی های هوشمند، تبلت ها و موارد دیگر است.

در نهایت، اگر به دنبال کابل‌هایی هستید، Anker نیز آن‌ها را دارد. می توانید آنکر را بگیرید ۳۳۳ USB-C به USB-C 3-pack (طولهای ۳٫۳، ۶ و ۱۰ فوت، محدودیت ۱۰۰ وات) فقط با ۱۸ دلار، برای صرفه جویی ۴۰ درصدی. این یکی از فروش‌های بهتر Anker خارج از فصل است که دیده‌ایم، اما اگر به دنبال خرید هستید، همیشه بهتر است زودتر اقدام کنید.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/anker-charging-accessories-are-up-to-52-percent-off-132013414.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/anker-charging-accessories-are-up-to-52-percent-off-132013414.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *