Infinite Craft یک نگاه اجمالی قدرتمند به ذهن های دیگر است

سال‌ها پیش کسی را می‌شناختم که واقعاً به رویاهای شفاف علاقه داشت. آنها در واقع هرگز رویای روشنی ندیده بودند، اما این به ناچار آنها را بیشتر به آن سوق داد. آنها کتاب هایی در مورد رویای شفاف می خواندند و احتمالاً در سمپوزیوم هایی در مورد رویای شفاف شرکت می کردند. خانه آنها مملو از یادداشت های پستی بود که بارها و بارها روی آن نوشته بودند “این یک رویا است؟” قبل از اینکه آنها را به هر سطحی بچسبانید، زیرا کتاب ها و سمپوزیوم ها همه به آنها گفته بودند که کلید این باغ جادویی این است که به خودتان بیاموزید که دائماً سؤال کنید که آیا در حال حاضر خواب می بینید یا نه.

خواننده، من هم مانند دوستم، هرگز رویای شفاف ندیده ام. اما فکر می کنم کمی شبیه است صنایع دستی بی نهایت، جدیدترین بازی مرورگر نیل آگاروال. رئیس من گراهام آن را امروز صبح در اسلک ما انداخت، و دقیقاً مثل این بود که یک دسته از منتوها را در یک خمره مشترک کوکاکولا انداخته باشد. اکنون همه ما گم شده ایم. کمک ارسال نکنید.

Infinite Craft یک نسخه بسیار تکامل یافته از آن بازی ها است که در آن آیتم ها را برای بدست آوردن آیتم های بهتر ترکیب می کنید. فکر کنم به اینها می گفتند بازی های کیمیاگری؟ اما به هر حال، شما آب را با آتش ترکیب می کنید و بخار بدست می آورید. همچین چیزی اما بیست دقیقه بعد به PORN GENIE خیره شده‌اید، و می‌دانید که همه چیز به نوعی با آب و آتش شروع شد و تصمیم می‌گیرید که برای مدتی از همه چیز دور شوید و کار دیگری انجام دهید.


Infinite Craft یک نگاه اجمالی قدرتمند به ذهن های دیگر است
صنایع دستی بی نهایت. | اعتبار تصویر: نیل آگاروال / یوروگیمر

دلیل اینکه Infinite Craft باعث می شود من به طور خاص به رویاهای شفاف فکر کنم و نه مثلاً کیمیاگری واقعی، این است که همیشه از من فرار می کند. این همان چیزی است که من تصور می‌کنم رویای شفاف به این صورت است: شما واقعاً می‌خواهید راه خود را به نیویورک برسانید، اما ارتباطات فقط از شما دور می‌شوند و می‌لرزند و می‌پیچند و خیلی زود در چرتسی خواهید بود. یا در حال معاشرت با یک نابغه پورن هستید. من اینجا نیستم که قضاوت کنم.

اما بهتر از آن – بهتر از یک بازی در مورد رویاهای شفاف، نه به سادگی بهتر از یک جن پورن – این است که شما می توانید مشورت کنید. به نظر من، عنصر مخفی Infinite Craft این است که چون آن را در یک مرورگر بازی می‌کنید، هزینه ورود فوق‌العاده پایین است. شما آن را برای دو ثانیه روشن می‌کنید، درگیر می‌شوید، آن را با افراد زیادی به اشتراک می‌گذارید: کل بازی به طور مخفیانه چند نفره است.

بنابراین، این نوعی متاواژه رویاهای شفاف است، که در آن شما می توانید از رویای خود خارج شوید و ببینید که دیگران چه چیزی در سر دارند. من تازه لامپ گرفتم عالی! اما مدیر تحریریه ما OZYMANDIAS را گرفت. گراهام که همه اینها را شروع کرد، BATPOPE گرفت. یکی از نویسندگان ما یک نابغه صنایع دستی بی نهایت است. آنها در حال ایجاد زمینه های جدید هستند، و ما این را می دانیم زیرا Infinite Craft به شما می گوید چه زمانی اولین فردی هستید که یک مورد جدید را کشف می کنید. آنها برای تعداد انگشت شماری از این چیزها ابتدا جهانی هستند. من هیچ یک از آنها را نمی فهمم، اما این احتمالا موفقیت را شیرین تر می کند.

چقدر لذت بخش است که بتوانی به تصورات دیگران اینگونه نگاه کنی. Infinite Craft واقعاً فرصتی است برای دیدن اینکه واقعاً مغز دوستانتان چگونه کار می کند. و نه فقط دوستان شما. آنلاین افرادی هستند که فقط اعداد را با هم ترکیب می کنند یا فقط بیماری ها را ترکیب می کنند. در همین حال، من PLANT و WIZARD را ترکیب می کنم و DRUID را می سازم، که به نظر دقیق اما واقعاً اساسی است. اوه خوب حداقل من از شر آن نابغه خلاص شدم.


منبع: https://www.eurogamer.net/infinite-craft-is-a-powerful-glimpse-into-other-minds?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *