لپ‌تاپ جدید گیمینگ OMEN HP می‌تواند جالب‌ترین لپ‌تاپی باشد که تا به حال استفاده کرده‌اید، اما نه آنطور که فکر می‌کنید

لپ‌تاپ جدید گیمینگ OMEN HP می‌تواند جالب‌ترین لپ‌تاپی باشد که تا به حال استفاده کرده‌اید، اما نه آنطور که فکر می‌کنید

در نگاه اول، Transcend 16 ممکن است یک نسخه بزرگتر از برادر ۱۴ اینچی خود با نام مشابه به نظر برسد. با این حال، در اینجا کاملاً چنین نیست. HP OMEN Transcend 16 بر اساس یک خانواده کاملاً متفاوت از تراشه های اینتل ساخته شده است و دارای سه گزینه پردازشی است که با تراشه Intel Core i7-37000 HX در نوع پایه و تراشه Core i9-13900HX در مدل برتر شروع می شود.

گزینه های کارت گرافیک در این دستگاه شامل پردازنده گرافیکی NVIDIA RTX 4050 در نوع پایه و انتخاب RTX 4060 یا RTX 4070 در انواع بالاتر است. در حالی که نسخه پایه با ۱۶ گیگابایت رم DDR5-4800 عرضه می شود، نوع بالاتر به شما امکان می دهد تا ۳۲ گیگابایت رم DDR5 5600 اضافه کنید. گزینه های ذخیره سازی با یک SSD 512 گیگابایتی شروع می شود و در گزینه های گران تر به ۱ ترابایت و ۲ ترابایت می رسد.

مانند ۱۴ اینچی، HP OMEN Transcend 16 نیز دارای یک پنل OLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است – اما فقط در نسخه بالایی. اگر نوع پایه را انتخاب می کنید، باید با یک پنل IPS LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل، ۱۶۵ هرتز کنار بیایید. این مدل دارای دو گزینه باتری است که با یک واحد ۴ سلولی ۷۰ وات ساعتی و یک باتری ۶ سلولی بزرگتر ۹۷ وات ساعتی لیتیوم پلیمری شروع می شود.

قطعات لپ تاپ گیمینگ HP OMEN Transcend 16 از ۱۸۹۹٫۹۹ دلار شروع می شود و از ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴ در فروشگاه آنلاین HP به فروش می رسد.


منبع: https://www.slashgear.com/1487649/hp-new-omen-gaming-laptop-revealed/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *