لپ تاپ های جدید سامسونگ گلکسی بوک ۴ رقبای مک بوک مجهز به هوش مصنوعی هستند

لپ تاپ های جدید سامسونگ گلکسی بوک ۴ رقبای مک بوک مجهز به هوش مصنوعی هستند

پس از اینکه موضوع شد چندین نشتسری اولترابوک‌های سامسونگ گلکسی بوک ۴ از ویندوز ۱۱ اکنون رسمی شده است: پردازنده‌های جدید Meteor Lake، نمایشگرهای ارتقا یافته و البته برخی ویژگی‌های هوش مصنوعی اضافی برای مقابله با آن وجود دارد. بهترین مک بوک ها.

شروع با صفحه نمایش لمسی AMOLED 16 اینچی ۱۶ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل است. شما می‌توانید از میان پردازنده‌های اینتل Core Ultra 9 یا Core Ultra 7، و Nvidia GeForce RTX 4070 یا ۴۰۵۰ GPU، به علاوه ۱۶ گیگابایت، ۳۲ گیگابایت یا ۶۴ گیگابایت رم، و ۵۱۲ گیگابایت، ۱ ترابایت یا ۲ ترابایت حافظه SSD انتخاب کنید.

مدل Pro در هر دو نسخه ۱۴ و ۱۶ اینچی با مشخصات صفحه نمایش مشابه Ultra و انتخابی از پردازنده های Intel Core Ultra 7 یا Core Ultra 5 موجود است. گرافیک‌ها توسط Intel Arc مدیریت می‌شوند، شما در لپ‌تاپ‌های Pro بالاترین ۶۴ گیگابایت رم یا ۲ ترابایت حافظه SSD را دریافت نمی‌کنید و یک نوع ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی SSD وجود دارد.

در مورد چهارمین مدلی که معرفی می‌شود، گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ از همان صفحه نمایش ۱۶ اینچی Ultra استفاده می‌کند، اما لولا را تغییر می‌دهد تا نمایشگر تا آخر تا شود. در غیر این صورت، گزینه‌های مشخصات دقیقاً با لپ‌تاپ‌های Pro مطابقت دارند، اگرچه انتخاب‌های حافظه SSD به ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت محدود می‌شوند.

پورت ها و خنک کننده

در نگاه اول، این‌ها به نظر می‌آیند افزوده‌های جدید خوبی به سری لپ‌تاپ‌های سامسونگ هستند، اگرچه قبل از اینکه بتوانیم یک حکم کامل به شما بدهیم، باید منتظر بمانیم تا آنها را به دست آوریم. جدید Intel Core Ultra تراشه‌ها ستاره‌های این نمایشگاه هستند و برای اولین بار واحدهای پردازش عصبی (NPU) را برای عملیات هوش مصنوعی اضافه می‌کنند و همچنین عملکرد کلی را بهبود می‌بخشند.

تعداد زیادی پورت در این لپ‌تاپ‌ها گنجانده شده است که Thunderbolt 4، USB Type-A و HDMI 2.1 را پوشش می‌دهند و حتی فضایی برای اسلات کارت micro SD و جک هدفون/میکروفون وجود دارد. یک وب‌کم ۲ مگاپیکسلی ۱۰۸۰p به همراه چهار بلندگو با کمک متخصصان صدا AKG تنظیم شده است.

یک سیستم خنک‌کننده بازطراحی شده در این مدل‌ها وجود دارد و سامسونگ می‌گوید عمر باتری نسبت به نسخه‌های قبلی بدون پرداختن به جزئیات بهبود یافته است. بررسی Samsung Galaxy Book 3 Ultra، حداکثر شش ساعت گزارش دادیم که عالی نیست). همچنین نکته قابل توجه ابزار ویرایش ویدیوی جدید سامسونگ استودیو است که می تواند با برنامه های تلفن همراه همگام شود.

فروش این لپ‌تاپ‌های جدید در ماه ژانویه در کره جنوبی آغاز می‌شود، اما ما همچنان منتظر اطلاعاتی در مورد در دسترس بودن و قیمت بیشتر هستیم. در همین حال، سامسونگ آن را با رنگ‌ها بسیار مستقیم بازی کرده است: خاکستری برای مدل Ultra و خاکستری یا نقره‌ای برای مدل‌های دیگر.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/laptops/the-samsung-galaxy-book-4-laptops-are-ai-powered-macbook-rivals

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *