لیزینگ ریوین برای پیکاپ الکتریکی راه اندازی می شود: این چیزی است که شما باید بپردازید

Rivian Automotive، سازنده خودروهای برقی، روش جدیدی را برای پرداخت هزینه کامیون برقی خود اعلام کرده است که به مشتریان این امکان را می دهد که به جای خرید، اجاره کنند. با این حال، برنامه جدید اجاره تنها در ۱۴ ایالت ایالات متحده راه اندازی شده است، بنابراین برای استفاده از این گزینه باید در یکی از مکان های زیر زندگی کنید: آریزونا، کالیفرنیا، کلرادو، فلوریدا، جورجیا، ماساچوست، میشیگان، میسوری، نیوجرسی، نیویورک، نوادا، پنسیلوانیا، تگزاس و ایالت واشنگتن.

علاوه بر این، لیزینگ در حال حاضر تنها برای یک مدل در دسترس است – “واقعا، واقعا خوب” وانت تمام برقی R1T. این خودروی قدرتمند اولین خودروی برقی این شرکت بود که از خط مونتاژ خارج شد و می‌تواند خود را نگه دارد در برابر رقبای گازسوز خود. این خودروساز که در سال ۲۰۰۹ تاسیس و در کالیفرنیا مستقر است، می‌گوید که قصد دارد پلتفرم لیزینگ خود را به مدل‌های دیگر (مانند SUV R1S) و در مکان‌های دیگر گسترش دهد.

مشتریان واجد شرایط می توانند R1T را به مبلغ ۸۹۹ دلار در ماه اجاره کنند، و “اجاره کنندگان بسیار واجد شرایط” می توانند اجاره کنند. بسته ماجراجویی Rivian R1T به مدت ۳۶ ماه با مجموع ۳۰۰۰۰ مایل – اگر آنها قبل از سال ۲۰۲۴ تحویل بگیرند. این معامله شامل ۶۷۹۴ دلار در هنگام امضا، با مالیات، عنوان، مجوز و ثبت نام و سایر هزینه های اضافی است. برخی از مشتریان ممکن است واجد شرایط معافیت سپرده امنیتی نباشند، و هزینه های پایان اجاره ممکن است برای فرسودگی وسیله نقلیه، مسافت پیموده شده مازاد (۳۰ سنت در هر مایل) و هزینه ۴۹۵ دلاری متحمل شوند.

رانندگان درخواست یک گزینه اجاره از Rivian کرده اند

TechCrunch گزارش می دهد که این شرکت گفته است که “لیزینگ یکی از گزینه های تامین مالی مورد تقاضا بوده است”، بنابراین حتی با شرایط محدود، این احتمال وجود دارد که بسیاری از مردم از روش جدید پرداخت هزینه یک ریوین RT1 استفاده کنند – به خصوص که شاسی بلند الکتریکی در حال حاضر محبوب ترین مدلی است که ریوین می سازد.

افراد بیشتری ریویان و سایر خودروهای برقی را خریداری می‌کنند، تا حدی به دلیل کاهش قیمت‌ها زیرا شرکت‌هایی مانند ریوین و تسلا با یکدیگر برای سهم بازار مبارزه می‌کنند. آ اعتبار مالیاتی فدرال EV همچنین رانندگان را به برقی شدن تشویق کرده است. این اعتبار همچنان برای مستأجران کار می کند و مشتریان ریوین می توانند با استفاده از برنامه دولتی ۷۵۰۰ دلار پس انداز کنند. از زمانی که این شرکت از مشکلات زنجیره تامین که قبلاً برنامه تولید خودروهای برقی آن را با مشکل مواجه می‌کردند، داشتن یک Rivian RT1 آسان‌تر شده است. در اوایل این ماه، ریوین گفت که تقاضا به اندازه‌ای بالا بوده است که پیش‌بینی تولید سال را به ۵۴۰۰۰ دستگاه توجیه کند که ۲۰۰۰ دستگاه بیشتر از برآورد قبلی است. با توجه به اینکه اجاره اکنون گزینه ای برای مشتریان جدید بالقوه است، Rivian ممکن است شاهد افزایش این تعداد باشد.


منبع: https://www.slashgear.com/1456297/rivian-leasing-electric-pickup-truck-suv-cost-details/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *