Bungie گسترش Destiny 2 The Final Shape را به تاخیر انداخت

Bungie گسترش Destiny 2 The Final Shape را به تاخیر انداخت


بانجی تایید کرده است که The Final Shape، بسط آینده برای Destiny 2 را از انتشار فوریه ۲۰۲۴ تا ۶ ژوئن ۲۰۲۴ به تعویق می اندازد. این به دنبال دوره ای از آشفتگی در شرکت است که شامل اخراج بیش از ۱۰۰ کارمند می شود. برای پر کردن شکاف جدید در برنامه بازی های سرویس زنده، Bungie در ماه آوریل رویداد جدیدی را به نام Into the Light راه اندازی می کند که دو ماه تا زمان راه اندازی The Final Shape ادامه خواهد داشت.

طبق اعلامیه انتشار از سوی کارکنان Bungie، این شرکت قصد دارد عنوان را به تعویق بیاندازد تا جایی برای “دیدگاه بزرگتر و جسورانه تر” برای توسعه ایجاد کند. توسعه‌دهنده همچنین رویداد فعلی، Season of the Wish را تا زمان عرضه The Final Shape در ماه ژوئن با محتوای اضافی تمدید می‌کند تا به بازیکنان کمک کند تا زمان راه‌اندازی الحاقیه جدید مشغول بمانند.

این خبر اندکی پس از دوری از اخراج در Bungie، از جمله چند نفر از کارکنان پشتیبانی جامعه منتشر شد. بسیاری از بازیکنان مشکوک بودند که تاخیر Final Shape در راه است بلومبرگ این گسترش را گزارش کرد قبلاً در داخل بی سر و صدا به تعویق افتاده بود، همانطور که آی پی ماراتن جدید آینده بود. دلیل گزارش شده برای اخراج ها این بود که شرکت پیش بینی کرده بود که ۴۵ درصد کمتر از پیش بینی های درآمدی در سال اجرا می شود.

که در یک پست وبلاگ در اوایل این ماه، تیم توسعه دهنده Destiny 2 اظهار داشت که می خواهد با ساختن The Final Shape “تجربه فراموش نشدنی Destiny” اعتماد بازیکنان را به دست آورد. سایر عوامل گزارش شده برای تاخیر عبارتند از تعداد بازیکنان رو به کاهش است برای Destiny 2، و تیم توسعه دهنده همچنین در پست وبلاگ اذعان کردند که بازیکنان واکنش متفاوتی به توسعه‌های قبلی داشتند. همانطور که گفتند، “سرنوشت نیاز به شگفتی و لذت دارد.” ما این کار را به اندازه کافی انجام نداده ایم و این تغییر خواهد کرد.”

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/bungie-delays-destiny-2-expansion-the-final-shape/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *