لیست پخش جدید هوش مصنوعی Spotify بهترین دوست جدید شماست

Spotify در این هفته از طریق یک ابزار لیست پخش جدید که در نسخه بتا برای شروع و فقط در کشورهای منتخب عرضه می شود، وارد هوش مصنوعی می شود. این ویژگی جدید که «فهرست پخش هوش مصنوعی» نامیده می‌شود، از قدرت هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا به شما کمک کند تا یک لیست پخش برای ملاقات با لحظه‌هایتان بیاورد، مهم نیست که چه احساسی دارید یا چه اتفاقی می‌افتد که در زمان واقعی شما را الهام‌بخش می‌کند.

لیست پخش جدید هوش مصنوعی به صورت بتا برای کاربران Spotify Premium و برای شروع فقط در بریتانیا و استرالیا در دسترس خواهد بود. Spotify نگفت که مشتریان آمریکایی چه زمانی ممکن است آن را دریافت کنند. تنها اطلاعات مربوط به عرضه که ارائه کردند، برنامه بهبود “ماه های آینده” است، پس چه کسی می داند.

برای کسانی که علاقه مند هستند یا می خواهند بدانند چگونه ممکن است کار کند، Spotify به اشتراک گذاشت که برای ایجاد بهترین لیست پخش هوش مصنوعی، باید به “مکان ها، حیوانات، فعالیت ها، شخصیت های فیلم، رنگ ها و شکلک ها” اشاره کنید. برای به دست آوردن بهترین نتایج، ترکیب “ژانرها، حالات، هنرمندان یا دهه ها” به انجام این ترفند کمک می کند. در حال حاضر، نمی‌توانید از پیام‌های غیرمرتبط با موسیقی پاسخ دریافت کنید، بنابراین با ارجاع به رویدادهای فعلی یا مارک‌های خاص، هیچ‌چیز نیست. به نظر می‌رسد هیچ لیست پخش اکلیپسی وجود ندارد.

لیست پخش جدید هوش مصنوعی Spotify بهترین دوست جدید شماست

اگر در بریتانیا یا استرالیا زندگی می‌کنید و به‌روزرسانی را در Android یا iOS مشاهده می‌کنید، با باز کردن برگه کتابخانه خود و سپس ضربه زدن روی نماد “+” در بالا سمت راست شروع به کار خواهید کرد. سپس یک گزینه جدید “AI Playlist” باید در پایین ظاهر شود، که سپس یک اعلان هوش مصنوعی را باز می کند تا توضیحات شما را از لیست پخش نهایی که می تواند تهیه کند، دریافت کند. تصویر بالا کار خوبی برای نشان دادن آن دارد.

به عنوان یک کاربر آمریکایی، نمی توانم خوب یا بد بودن این موضوع را به اشتراک بگذارم. افرادی که DL را از سراسر اقیانوس های وسیع ما می خوانند، به ما اطلاع دهند.

لینک گوگل پلی: Spotify

// Spotify


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/08/spotify-brings-out-the-ai-playlist-feature-you-knew-was-coming/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *