به کارکنان GAME گفته شد که انتظار تعدیل کار را داشته باشند، زیرا اکثر کارگران به قراردادهای ساعت صفر می روند

Eurogamer می‌داند که به کارکنان غول بازی‌های ویدیویی GAME در بریتانیا گفته شده است که انتظار تعدیل کار را داشته باشند، زیرا این شرکت اکثر کارمندان را به قراردادهای ساعت صفر منتقل می‌کند.

GAME قبلاً از اعضای جدیدتر کارکنان جدیدتر، که به آنها «اعضای بازیگران» گفته می‌شود، با قراردادهای ساعت صفر استخدام کرده است. Eurogamer درک می کند که این زنجیره اکنون اکثر کارکنان غیر مدیریتی را با قراردادهای صفر ساعت در آینده استخدام خواهد کرد.

چندین کارمند که امروز به شرط ناشناس ماندن با Eurogamer صحبت کردند، تغییرات را تأیید کردند و گفتند که این اقدام برای استاندارد کردن تماس‌های صفر ساعت در سراسر تجارت غیرمنتظره نیست. Eurogamer برای نظر دادن با GAME تماس گرفته است.

به کارکنانی که تحت تأثیر اخراج قرار می‌گیرند، اطلاع داده شد که به طور جداگانه از طریق تلفن یا ایمیل با آنها تماس گرفته می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست که چه تعداد شغل از بین می رود.

GAME در حال حاضر در مرحله انتقالی است که شاهد جایگزینی فروشگاه‌های خیابانی با امتیازات کوچک‌تر GAME در فروشگاه‌های Sports Direct و House of Fraser هستیم. این حرکت نیز دارد همانطور که Eurogamer برای اولین بار گزارش داد، باعث پایان سرویس تجارت GAME شد در ژانویه

GAME از سال ۲۰۱۹ بخشی از گروه Frasers بوده است، زمانی که این شرکت پیشنهاد خریدی به ارزش ۵۲ میلیون پوند را پذیرفت.


منبع: https://www.eurogamer.net/game-staff-told-to-expect-redundancies-as-most-workers-move-to-zero-hours-contracts?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *