لیست پخش Apple Music ‘Replay 2024’ اکنون در دسترس است

اپل امروز لیست پخش «Replay 2024» را با آن به اشتراک گذاشت اپل موزیک مشترکین، به شما این امکان را می دهد که ردیابی همه آهنگ هایی را که تا کنون در سال جاری پخش کرده اید شروع کنید. درست مانند چند سال گذشته، این لیست پخش در مجموع ۱۰۰ آهنگ را بر اساس تعداد دفعاتی که به آنها گوش داده اید رتبه بندی می کند.

لیست پخش Apple Music ‘Replay 2024’ اکنون در دسترس است
«Replay 2024» هر هفته با جدیدترین ترتیب آهنگ‌هایی که بیشترین شنیده‌ها را دارید، به‌روزرسانی می‌شود. تا پایان سال ۲۰۲۴، لیست پخش نگاهی کلی به تاریخچه موسیقی شما در سال ارائه می دهد.

هنگامی که به اندازه کافی موسیقی برای تولید لیست پخش گوش دادید، آن را در پایین تب Listen Now در Apple Music در iOS، iPadOS و macOS خواهید دید. همچنین نسخه دقیق تری از ویژگی ردیابی داده ها وجود دارد اپل موزیک برای وبشامل اکثر هنرمندان و آلبوم های پخش شده، و آمار برای تعداد دقیق پخش و ساعت های گوش داده شده.

اپل لیست‌های پخش سالانه Replay خود را از سال ۲۰۱۹ در دسترس قرار داده است. Spotify Wrapped چند سالی است که بر این حوزه از تجارت پخش موسیقی تسلط دارد، عمدتاً به لطف اینفوگرافیک‌های قابل اشتراک‌گذاری آن که در اوایل دسامبر منتشر شد. علاوه بر لیست های پخش Replay، در سال ۲۰۲۲ اپل یک ویژگی “Highlight Reel” را با آمار بیشتر در مورد تاریخچه گوش دادن هر کاربر در پایان سال معرفی کرد.

به برنامه Apple Music بروید یا Apple Music در وب برای افزودن لیست پخش Replay 2024 به کتابخانه خود. اگر در سال ۲۰۲۴ هنوز به اندازه کافی موسیقی گوش نداده اید، ممکن است لیست پخش در برنامه Apple Music شما ظاهر نشود. هنگامی که به موسیقی بیشتری گوش می دهید، باید ببینید که لیست پخش Replay 2024 شما طبق معمول در تب Listen Now ظاهر می شود.

(ممنون، گیله!)


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/30/apple-music-replay-2024/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *