لیکر پیشنهاد می کند که Persona 1 و ۲ در حال بازسازی هستند

Persona 1 و ۲ در حال بازسازی هستند.

این را میدوری می گوید که در کنار یک بازسازی احتمالی Persona 4، توسعه دهنده Atlus نیز به دنبال آوردن دو بازی اول به کنسول های مدرن برای اولین بار است.

Persona 4 Arena Ultimax به ما آموخت که چگونه در زندگی واقعی بجنگیم! – گیم پلی PERSONA 4 ARENA ULTIMAXدر یوتیوب تماشا کنید

در پاسخ به یک پست در Twitter/X، میدوری با پوستر دیگری موافقت کرد که توسعه دهنده Atlus احتمالاً از قبل می داند که طرفداران در مورد بازسازی Persona 1 و Persona 2 چقدر هیجان زده خواهند بود، به ویژه به این دلیل که او معتقد است برنامه هایی برای بازسازی این بازی های خاص در حال حاضر وجود دارد. . .

هنگامی که کسی پیشنهاد کرد که لزوماً “تصویر داغ” نیست که بگوییم “Persona 1 و ۲ به بازسازی بیش از ۴ نیاز دارند”، Midori با این موضوع موافقت کرد و گفت: “بله، P1 و P2 نیز بازسازی خواهند شد”.

با این حال، مشخص نیست که آیا اینها به صورت بازسازی های اولیه یا بازسازی خواهند بود. میودری که برای شفاف سازی در مورد اینکه آیا منظور او بازسازی یا ریمستر است، وارد عمل شد و گفت: “برای ایمن بودن، فعلاً آن را فرم به روز شده می نامم”، با بیان اینکه پروژه ها ممکن است فقط در مراحل اولیه خود باشند.

میدوری که یک فاش کننده موفقیت قابل توجه بود، اطلاعات اولیه بسیاری از املاک سگا را قبلاً به درستی و با دقت فاش کرده است. ماه گذشته، میدوری نیز چنین ادعایی کرد Persona 6 به “پلتفرم های متعدد” می آیداز جمله Xbox و Switch / Switch 2 (با تشکر، گیمر).

بعدی از Atlus خواهد بود استعاره: ReFantazio در اواخر امسال، که گیم پلی اجتماعی پرسونا را به یک محیط فانتزی بالا منتقل می کند.


منبع: https://www.eurogamer.net/persona-1-and-2-are-getting-remakes-leaker-suggests?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *