ماجراجویی بقا علمی تخیلی Forever Skies به عنوان انحصاری کنسول PS5 عرضه خواهد شد

هنگامی که Forever Skies اواخر امسال دسترسی زودهنگام به رایانه شخصی را ترک کند، به عنوان یک کنسول انحصاری روی پلی استیشن ۵ نیز عرضه خواهد شد.

توسعه دهنده دور از خانه چندین سال است که به طور “مخفیانه” در کنار سونی روی بازی جذاب کشتی های هوایی و بقا کار می کند. در حالی که تیم Forever Skies هنوز تاریخی را برای این نسخه تعیین نکرده است، و صرفاً اعلام کرده است که مدتی در سال ۲۰۲۴ خواهد بود، اما قول عرضه یک روزه برای PC و PS5 را داده است.

همراه با این خبر، استودیو تریلر جدیدی از Forever Skies را به اشتراک گذاشته است که آخرین تصاویر درون بازی را به نمایش گذاشته است. در زیر می توانید یک ساعت برای خود داشته باشید.


ماجراجویی بقا علمی تخیلی Forever Skies به عنوان انحصاری کنسول PS5 عرضه خواهد شدهمیشه آسمان ها | تریلر انحصاری PS5


همیشه آسمان ها | تریلر انحصاری PS5.

Andrzej Blumenfeld، سرپرست بازی، گفت: این همکاری با سونی بر توسعه دسترسی زودهنگام پیوسته Forever Skies در Steam تأثیری نخواهد گذاشت، جایی که آخرین پچ طیفی از بهبودهای کیفیت زندگی را اضافه کرد. در همین حال، یک به‌روزرسانی برای مارس یا آوریل، فصل بعدی داستان را اضافه می‌کند. علاوه بر این، پذیرندگان دسترسی زودهنگام Forever Skies همچنین می‌توانند منتظر مکان‌ها و تجهیزات جدید و همچنین «سیستم‌های پیچیده باغبانی کشتی هوایی» باشند.

در زمان انتشار کامل، Forever Skies از تجربه‌های گیم‌پلی تک‌آپ و کوآپ پشتیبانی می‌کند.

ما ابتدا یک دریافت کردیم به Forever Skies در سال ۲۰۲۲ نگاه کنید. در آن زمان، تیم برنامه ریزی کرد تا بازی را در همان سال به صورت دسترسی زودهنگام منتشر کند، اما توسعه دهنده تصمیم گرفت پس از انبوهی از بازخوردها در پاسخ به دمو محبوب Steam Next Fest، این بازی را به تعویق بیاندازد.

“ما اکنون به دنبال هجوم بسیار بیشتری از بازیکنان هستیم که بازی را در طول دسترسی زودهنگام از آنچه که در ابتدا پیش بینی شده بود انتخاب می کنند.” استودیو در آن زمان گفتاو اضافه کرد که می‌خواهد پایه‌های بهتری را برای مکانیک‌های اصلی ما ایجاد کند تا همه بتوانند ایده بسیار واضح‌تری از انتظارات دیگری از آینده Forever Skies داشته باشند.

به نظر می رسد که این حرکت خوبی از سوی توسعه دهنده بوده است، زیرا Forever Skies در حال حاضر با میانگین بررسی “بسیار مثبت” قرار دارد. بخار.


منبع: https://www.eurogamer.net/sci-fi-survival-adventure-forever-skies-will-debut-as-ps5-console-exclusive?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *