ماجراجویی معمایی علمی تخیلی Planet of Lana Switch دریافت می کند، تاریخ انتشار پلی استیشن

Planet of Lana ماه آینده روی کنسول های نینتندو سوییچ و پلی استیشن عرضه خواهد شد.

این معمای علمی تخیلی سینمایی – که بخشی از آن الهام گرفته شده از فیلم هایی مانند Inside و Limbo است – برای اولین بار اعلام شد که در طی این مدت به پلتفرم های دیگری می آید. ویترین Nintendo's Indie World نوامبر گذشتهاگرچه در این زمان تیم فقط یک پنجره آزاد بهار آزاد ارائه کرد.

اکنون، با نوشتن بر روی پلتفرم رسانه اجتماعی X، توسعه دهنده Wishfully تایید شده Planet of Lana در تاریخ ۱۶ آوریل در سراسر سوییچ و پلی استیشن عرضه خواهد شد. در این بیانیه آمده است: «برای کاوش در دنیایی نفس‌گیر با همراه وفادار خود، موی، آماده شوید تا در مناظر خیره‌کننده پیمایش کنید، پازل‌ها را حل کنید و بر خطرات مرموز غلبه کنید.


ماجراجویی معمایی علمی تخیلی Planet of Lana Switch دریافت می کند، تاریخ انتشار پلی استیشنسیاره لانا | نینتندو سوییچ و پلی استیشن | تریلر Date Reveal


سیاره لانا | تریلر Nintendo Switch و PlayStation Date Reveal.

در اولین راه‌اندازی خود در رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس، Donlan ما Planet of Lana را یک «پیمایش کناری زیبا با تخیل معمایی بی‌قرار» نامید و به آن چهار ستاره از پنج ستاره داد.

“هنگامی که بازی می‌کردم، هرگز فراموش نکردم که دارم یک بازی ویدیویی بسیار ماهرانه بازی می‌کنم – شاهکاری از معنای اصلی. اما همچنین: آن ور رفتن بین پاهای عظیم هیولاهای تعقیب کننده. غاری که در آن با یک پازل باستانی روبرو شدم که آن هم بود. – زمزمه کن – نوعی ساز موسیقی! غارچه ای که در آن هیولایی در تاریکی پیش رو خودنمایی می کرد، چشمانی می درخشید. فکر می کنم در چنین لحظاتی، کاردستی محض تبدیل به چیز دیگری می شود. تبدیل به خاطره ای می شود که با من می ماند. حس در یک مکان خاص بوده‌ام که سال‌ها بعد در زمانی که من اصلاً انتظارش را نداشتم ظاهر می‌شود.” نقد و بررسی Eurogamer's Planet of Lana.

می‌توانید تریلر فیلم Planet of Lana را در ویدیوی بالا تماشا کنید.


منبع: https://www.eurogamer.net/sci-fi-puzzle-adventure-planet-of-lana-gets-switch-playstation-release-date?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *