LinkedIn بازی‌هایی را اضافه می‌کند، با تابلوهای امتیازاتی که شرکت‌ها را بر اساس امتیاز کارمندان رتبه‌بندی می‌کند

لینکدین در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن بخش بازی به پلتفرم رسانه های اجتماعی خود است.

شواهدی از ویژگی برنامه ریزی شده برای اولین بار توسط محققان برنامه، با تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط محققان پیدا شد چه اوجی عناوین درون برنامه ای با نام های Blueprint، Crossclimb و Queens را آشکار می کند. ایده این است که شرکت ها بر اساس امتیازات کارکنان جمعی خود در تابلوهای امتیازات رتبه بندی شوند.

بازی‌های برنامه‌ریزی‌شده LinkedIn به نظر بازی‌های ساده و کوتاهی هستند که می‌توانند در چند دقیقه تکمیل شوند، شبیه به Wordle یا Connections نیویورک تایمز. با کنار گذاشتن تصاویر به تنهایی، کوئینز شبیه Picross با یک محدودیت اضافی به نظر می رسد، در حالی که Blueprint شبیه نسخه ساده تری از دور اول در Only Connect است که در آن باید حدس بزنید که چه چیزی تعدادی سرنخ را به هم متصل می کند.

پخش خبر: نینتندو برای فیلم Super Mario 2 به کجا می رود؟در یوتیوب تماشا کنید

پس از کشف بازی ها، لینکدین اکنون رسما تایید کرده است که بخش بازی در حال کار است (با تشکر، TechCrunch).

یکی از سخنگویان لینکدین گفت: “ما در حال بازی با اضافه کردن بازی های مبتنی بر پازل در تجربه لینکدین هستیم تا کمی سرگرم کننده را باز کنیم، روابط را عمیق تر کنیم و امیدواریم فرصتی برای گفتگو ایجاد کنیم.” (سخنگوی افزود: تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط Owji آخرین نسخه نیستند.)

سخنگوی لینکدین از اظهار نظر در مورد اینکه آیا شرکت مادرش مایکروسافت درگیر این ویژگی بازی است یا خیر، خودداری کرد. مایکروسافت لینکدین را در سال ۲۰۱۶ به قیمت ۲۶٫۲ میلیارد دلار خریداری کرد که آن را به بزرگترین خرید مایکروسافت تبدیل کرد. قرارداد ۶۸٫۷ میلیارد دلاری برای خرید اکتیویژن بلیزارد.


منبع: https://www.eurogamer.net/linkedin-adding-games-with-leaderboards-ranking-companies-by-employee-scores?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *