مارکوس لتو، کارگردان بازی Battlefield، EA و Ridgeline Games را ترک می کند

مارکوس لتو، خالق Halo و کارگردان بازی Battlefield، EA را ترک کرد.

لتو – که سرپرستی استودیوی Ridgeline Games مستقر در سیاتل را بر عهده داشت، استودیوی EA اختصاص داده شده به فرنچایز Battlefield – ظاهراً تمام موارد ذکر شده در مورد Battlefield و EA را از بیوگرافی رسانه های اجتماعی خود حذف کرده و همچنین لینکدین خود را به روز کرده تا اعلام کند که اکنون آنها را ترک کرده اند. EA.

آیا کوجیما ناجی وضعیت پلی استیشن بود؟در یوتیوب تماشا کنید

همانطور که توسط “کارشناس میدان جنگ” DANNYonPC و بازی داخلیRidgeline Games در حال حاضر هیچ فرصت شغلی ندارد سایت شغلیو یکی از بنیانگذاران و کارگردان هنری Ridgeline، کریس متیوز، نیز در ژانویه ۲۰۲۴ استودیو را ترک کردند تا به عنوان مدیر هنری استودیو، Bungie توسعه دهنده Destiny بپیوندند.

Lehto به طور رسمی خروج خود را اعلام نکرده و در مورد مراحل بعدی خود اظهار نظری نکرده است، اما خروج آنها طرفداران Battlefield را در مورد آینده فرنچایز تیراندازی شگفت زده کرده است. به طور گسترده ای تصور می شد که Lehto برای هدایت سری پس از عملکرد ضعیف Battlefield 2042 معرفی شده است. به طور مشابه، EA نیز به طور رسمی در مورد خروج Lehto اظهار نظر نکرده است.

ما با EA تماس گرفته‌ایم و اگر/وقتی پاسخی شنیدیم به‌روزرسانی خواهیم کرد.

ویراستار سابق Eurogamer گفت: «با همه وسعت و گستره‌اش، Battlefield 2042 درهم‌آمیزترین، مخدوش‌ترین و گیج‌کننده‌ترین ورودی این سری است که تاکنون وجود داشته است – مشکلی وجودی‌تر از آن چیزی که افرادی مانند Battlefield 4 با راه‌اندازی مشابه آن با مشکل مواجه شده‌اند. -شناخته شده به عنوان مارتین نوشته است میدان جنگ ۲۰۴۲ در سال ۲۰۲۱

“اما این احتمال وجود دارد که DICE بتواند کاری را که در گذشته به خوبی انجام می دهد، با Battlefield 4 و سپس Battlefront 2 انجام دهد. در Battlefield 2042 لحظات کافی از آن جادوی قدیمی وجود دارد – مشابه با برخی از ایده‌های جدید هوشمند و اصلاح نشده – برای نشان دادن این موضوع که با کمی دقت و تمرکز، ممکن است همچنان آینده امیدوارکننده‌ای داشته باشد.


منبع: https://www.eurogamer.net/battlefield-game-director-marcus-letho-leaves-ea-and-ridgeline-games?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *