مارکوس لهتو می‌گوید: استودیوی Battlefield یک «پانچ روده» را می‌بندد

مارکوس لهتو، رئیس سابق این شرکت، اکنون گفته است که تعطیلی Ridgeline Games دیشب توسط EA یک “یک ضربه به روده” بود.

Ridgeline – که قبلا توسط Lehto یکی از خالقان سابق Halo رهبری می شد – روی یک کمپین Battlefield به رهبری روایت کار می کرد. این پروژه اکنون توسط Need for Speed ​​Studio Criterion Games تکمیل خواهد شد.

نوشتن در پلت فرم رسانه های اجتماعی X شب گذشته، Lehto گفت: “Gut مشت زد تا ببیند EA تیم من را اخراج می کند. بسیاری از توسعه دهندگان بسیار با استعداد که برای فرنچایز Battlefield بسیار ارزشمند بودند.”


مارکوس لهتو می‌گوید: استودیوی Battlefield یک «پانچ روده» را می‌بنددپخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟


پخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی های ویدیویی وجود دارد؟

اوایل این هفته لهتو تایید کرد که EA را “به میل من” ترک کرده است.و اکنون زمانی را از بازی‌های ویدیویی صرف می‌کنم تا بفهمیم که «اگر می‌خواهم بعدی چه کاری انجام دهم».

کریس متیوز، یکی از بنیانگذاران Ridgeline Lehto، ماه گذشته استودیو را برای یک پست جدید در توسعه دهنده Halo 343 Industries ترک کرد.

اخبار شب گذشته در مورد Ridgeline به عنوان بخشی از یک موج بیشتری از اخراج در EA، با پنج درصد از شرکت – حدود ۶۷۰ نفر – رها می شود.. این بالاتر از شش درصد از نیروی کار EA است که ناشر در مارس سال گذشته بیکار شده بود.

اندرو ویلسون، رئیس EA، با اعلام این خبر گفت که از “IP دارای مجوز آینده” دور می شود و روی “IP متعلق به مالکیت، ورزش و جوامع آنلاین گسترده” تمرکز می کند، اگرچه عناوین در حال پیشرفت این شرکت Black Panther و Iron Man در فهرست باقی خواهند ماند. آثار.

با این حال، یک تیرانداز جنگ ستارگان توسط Apex Legends و استودیوی Titanfall Respawn در حال توسعه است. ظاهراً یک بازی ماندالوریایی استلغو شده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/ea-studio-closure-a-gut-punch-marcus-lehto-says?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *