مارک همیل در مجموعه ویدیویی جدید برای وزارت امور خارجه فضا را توضیح می دهد

این بازیگر تحسین شده تعدادی ویدئوی تبلیغاتی برای کانال های رسانه های اجتماعی وزارت امور خارجه در مورد غذا خوردن، ورزش و پرورش غذا در فضا فیلمبرداری کرد. همچنین، بسیاری از جوک های جنگ ستارگان!

اولین چیزی که ما می بینیم سیاره زمین است که قبل از فرو رفتن در کرم چاله و مسابقه در فضا، مانند سنگ مرمر زیبای خود در فضا شناور است. ما در یک اتاق نشیمن کالیفرنیایی با نور کافی در مقابل مردی مسن با بزی خاکستری و صدایی آشنا ظاهر می شویم.

او می گوید: «سلام، من مارک همیل هستم. “مردی که در همه آنها “لوک” را بازی کرد جنگ ستارگان فیلم ها.

انگار نیاز به یادآوری داشتیم. همیل در حال قرض دادن چهره و صدای معروف خود به وزارت امور خارجه ایالات متحده برای یک سری ویدئو در مورد – چه چیز دیگری است؟ -فضا. سریال شش قسمتی که اکنون در وب سایت وزارت امور خارجه به صورت زنده در دسترس استبه انواع نوآوری‌های فضایی، مانند میکروب‌ها، تناسب اندام فضانوردان در فضا، اشاره می‌کند. حفظ توده عضلانیروبات‌های پیشرفته‌ای که سلامت فضانوردان را ردیابی می‌کنند، آب را از زباله‌های بازیافتی فیلتر می‌کنند، کشاورزی در فضا برای رشد غذا و غیره.

او می گوید: «سلام، من مارک همیل هستم. “مردی که در همه آنها “لوک” را بازی کرد جنگ ستارگان فیلم ها.

همیل به خاطر او انتخاب شد جنگ ستارگان شهرت بلکه به خاطر او دنبال کننده قوی در رسانه های اجتماعی. هامیل علاوه بر انتشار ویدئوها در کانال های مختلف وزارت امور خارجه، این سریال را به تنهایی منتشر خواهد کرد. اینستاگرام و X (تویتر سابق) حساب‌هایی که او در مجموع ۱۱٫۷ میلیون دنبال کننده دارد. حتی بیشتر از این، به نظر می‌رسد که همیل پروژه را به صورت رایگان انجام می‌دهد. آسجیا گارنر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا تایید کرد که این بازیگر برای بازی در این ویدئوها دستمزد دریافت نکرده است.

همیل، که علاوه بر بازی های نمادین خود در نقش لوک اسکای واکر، صداپیشه ای پرکار در انیمیشن های متعدد (و هشدار حمله هوایی اوکراینظاهرا)، طبیعتاً ارجاعات زیادی به آن می کند جنگ ستارگان در مجموعه ویدیویی اما او کمی هم روی آتش بحث بین طرفداران علمی تخیلی بر سر این سوال ابدی می افکند: کدام بهتر است، جنگ ستارگان یا پیشتازان فضا?

جنگ ستارگان همیل به دوربین می گوید: «فانتزی ناب». ولی پیشتازان فضا یک داستان علمی تخیلی واقعی است و شگفتی های دستاوردهای علمی را تجلیل می کند.

این منجر به بحث در مورد “یک تری‌کورد واقعی – اگر نوپا – در ایستگاه فضایی بین‌المللی ساخته شده است.” دستگاه های دستی قادر به تشخیص جادویی همه چیز از اشکال زندگی ناشناخته گرفته تا ماهیت بیماری اعضای خدمه نیستند، اما می توانند میکروب ها را شناسایی کنند – باکتری ها، ویروس ها، قارچ ها و سایر موجودات بسیار کوچک که با چشم غیر مسلح دیده نمی شوند. – در حال رشد در سراسر ایستگاه فضایی بین المللی.

جنگ ستارگان همیل به دوربین می گوید: «فانتزی ناب».

از دیگر شوخی‌های هامیل می‌توان به تشبیه کار در فضا به «تمرین با یودا در داگوبا» و بحث درباره روبات‌ها در ایستگاه فضایی بین‌المللی اشاره کرد که او را به یاد روزهای او می‌اندازد «تعمیر درویدها در تاتوئین».

به طور کلی، تماشای شادی هامیل در نقش خود به عنوان یک دولتمرد بزرگ برای داستان های علمی تخیلی و کاوش های علمی بسیار سرگرم کننده است. و وزارت امور خارجه به وضوح امیدوار است که از مشارکت وی برای جلب توجه بیشتر به تلاش های خود برای ارتقاء نه تنها ISS بلکه همچنین سرمایه گذاری کند. توافقنامه آرتمیسکه در سال ۲۰۲۰ توسط آمریکا و هفت کشور دیگر امضا شد.

این توافق که به دنبال استانداردسازی تلاش های بین المللی برای اکتشاف ماه، مریخ و فراتر از آن است، هفته آینده سومین سالگرد خود را جشن می گیرد. تا به امروز، ۲۹ کشور توافق نامه هایی را امضا کرده اند که «به اکتشاف و استفاده مسئولانه از فضا» متعهد شده اند.

هامیل در پایان این مجموعه ویدئویی می گوید: «آسمان محدودیت نیست. “این تازه آغاز است.” و برای اندازه گیری خوب، او اضافه می کند: “نیرو همیشه با شما خواهد بود.”

به‌روزرسانی ۶ اکتبر، ساعت ۱:۵۳ بعد از ظهر به وقت شرقی: به روز شد تا شامل اطلاعاتی در مورد غرامت هامیل (یا فقدان آن) باشد.


منبع: https://www.theverge.com/2023/10/6/23903477/mark-hamill-state-department-videos-iss-star-wars-luke-skywalker

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *