مانیتور پرچمدار جدید دل یک مانیتور ۸K نیست – اما منحنی است، دارای پورت های ۲٫۵ گیگابیت، توان تحویل ۱۴۰ وات است و ۱۱ میلیون پیکسل را در ۴۰ اینچ نمایش می دهد.

مانیتور پرچمدار جدید دل یک مانیتور ۸K نیست – اما منحنی است، دارای پورت های ۲٫۵ گیگابیت، توان تحویل ۱۴۰ وات است و ۱۱ میلیون پیکسل را در ۴۰ اینچ نمایش می دهد.

Dell آخرین صفحه نمایش پرچمدار خود، UltraSharp 40 Curved Thunderbolt Hub Monitor (U4025QW) را در CES 2024 معرفی کرد. مانیتور ۸Kصفحه نمایش ۴۰ اینچی ۵K چیزهای زیادی برای ارائه دارد و اولین در جهان است که به گواهی راحتی چشم پنج ستاره دست یافته است.

U4025QW فوق عریض دارای صفحه نمایش منحنی دارای گواهی VESA DisplayHDR 600 است و از فناوری IPS Black Panel برای ارائه کنتراست رنگی عالی و جزئیات پیچیده در وضوح ۵K (5120×۲۱۶۰) استفاده می کند. برای کارهای حیاتی رنگ، U4025QW 99 درصد فضای رنگی DCI-P3 / Display P3 را پوشش می دهد.

این مانیتور تجاری همچنین دارای پشتیبانی از Thunderbolt 4 است که راحتی تک کابلی را با تحویل برق تا ۱۴۰ وات فراهم می کند. اتصال اترنت سیمی پرسرعت با سرعت ۲٫۵ گیگابیت بر ثانیه نیز از طریق درگاه RJ45 در دسترس است. HDMI 2.1 FRL (Fixed Rate Link) و DisplayPort 1.4 طیف گزینه های اتصال را کامل می کنند.

با چشم مهربان

صفحه نمایش UltraSharp اولین صفحه ای است که گواهینامه راحتی چشم پنج ستاره TUV Rheinland را دریافت می کند. دل می‌گوید که این امر با دو برابر کردن نرخ تازه‌سازی از ۶۰ هرتز به ۱۲۰ هرتز برای تصاویری روان‌تر، ادغام سنسور نور محیط برای تنظیم خودکار روشنایی و دمای رنگ، و بهبود ComfortView Plus Dell برای کاهش قرار گرفتن در معرض نور آبی مضر از ۵۰٪ به کمتر از ۳۵٪ به دست آمده است. . .

دل می‌گوید این پیشرفت‌ها، طبق مطالعات انجام شده، می‌توانند علائم خستگی چشم را تا ۱۷ درصد و پس از ۵۰ دقیقه انجام یک کار جستجو تا ۸ درصد کاهش دهند.

مانیتور Dell UltraSharp 40 Curved Thunderbolt Hub دارای روکش نقره ای ممتاز پلاتینیوم است و قیمت آن از ۲۳۹۹٫۹۹ دلار شروع می شود. از ۲۷ فوریه ۲۰۲۴ به صورت جهانی در دسترس خواهد بود.

اگر فضایی برای مدل ۴۰ اینچی ندارید، دل نسخه ۳۴ اینچی با وضوح WQHD (3440×۱۴۴۰) و همان گواهینامه راحتی چشم پنج ستاره را نیز ارائه می دهد. مانیتور Dell Ultrasharp 34 Curved Thunderbolt Hub (U3425WE) از ۱۰۱۹٫۹۹ دلار قیمت دارد و از ۲۷ فوریه نیز در دسترس خواهد بود.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/dells-new-flagship-monitor-isnt-an-8k-one-but-it-is-curved-has-25gbe-ports-140w-power-delivery-and-displays-11-million-pixels-across-40-inches

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *