هنگام پیش خرید سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ، آمازون یک کارت هدیه ۲۰۰ دلاری در اختیار شما قرار می دهد

اولین رویداد سخت افزاری بزرگ سامسونگ در سال جاری است و همانطور که انتظار می رود، در درجه اول بر روی با این حال، چیزی که ممکن است ندانید این است که این تلفن های هوشمند برای پیش خرید در دسترس هستند و آمازون در حال حاضر وجود دارد برای پذیرندگان اولیه

شما می توانید با پیش خرید S24 از طریق آمازون، یک کارت هدیه تا سقف ۲۰۰ دلار دریافت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کد را هنگام پرداخت وارد کنید. پس از تکمیل سفارش، یک کارت هدیه الکترونیکی برای استفاده در سراسر سایت دریافت خواهید کرد. از آنجایی که آمازون تقریباً همه چیز را زیر نور خورشید می فروشد، اساساً پول رایگان است.

مبلغ کارت هدیه بسته به مدل متفاوت است. برای به دست آوردن ۲۰۰ دلار کامل، باید گلکسی اس ۲۴ اولترا را خریداری کنید. این یک کارت هدیه ۵۰ دلاری، در حالی که یک کارت هدیه ۱۵۰ دلاری Ultra 1300 دلار قیمت دارد در حالی که S24+ 1000 دلار قیمت دارد. S24 معمولی ۸۰۰ دلار به شما باز می گرداند. گوشی‌های پرچم‌دار بسیار گران هستند، بنابراین کارت هدیه می‌تواند به جبران آن کمک کند. سامسونگ همچنین ارتقای فضای ذخیره‌سازی را با پیش‌سفارش‌ها ارائه می‌کند و مشتریان آمازون به این امتیاز دسترسی پیدا می‌کنند.

چه خبر با خط S24؟ در واقع خیلی زیاد آنها به خود می بالند که باید به طور جدی طول عمر گوشی را افزایش دهد. برای این منظور، سامسونگ وعده داده است پشتیبانی از این گوشی ها در حالی که مشخصات دارای دست اندازهای معمول سال به سال است، نرم افزار مملو از الگوریتم های هوش مصنوعی است که امکان سناریوهای مورد استفاده جدید را فراهم می کند.

به عنوان مثال، هوش مصنوعی در هنگام استفاده از عملکرد زوم دوربین، امکان افزایش شدید کیفیت نوری را فراهم می کند. همچنین می‌توان از الگوریتم‌ها برای ویرایش عکس‌ها، ایجاد فیلم‌های آهسته و حتی حذف و جابجایی آیتم‌ها در کادر استفاده کرد و هوش مصنوعی به‌طور خودکار فضای خالی را پر می‌کند. همچنین ابزارهای ترجمه زبان با هوش مصنوعی، قابلیت‌های خلاصه‌سازی ChatGPT و ویرایش خودکار کپی وجود دارد.

دلیلی وجود دارد که قبلاً نوشتیم که سامسونگ “به طور باورنکردنی انتقال به عصر هوش مصنوعی را جدی می گیرد.” پیش‌سفارش‌ها از امروز آغاز می‌شود و فروش رسمی خط S24 برای ۳۱ ژانویه برنامه‌ریزی شده است.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/amazon-includes-up-to-a-200-gift-card-when-you-pre-order-the-samsung-galaxy-s24-series منتشر شد. -۱۹۴۴۲۸۸۷۵٫html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/amazon-includes-up-to-a-200-gift-card-when-you-pre-order-the-samsung-galaxy-s24-series-194428875.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *