ماه آینده بازی چند نفره جهان باز با الهام از SCP را بازی کنید

Once Human – یک بازی چند نفره جهان باز بقای ماوراء الطبیعه که برای رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های تلفن همراه عرضه می‌شود – از ۲۸ مارس ۲۰۲۴ آزمایش بتا جدیدی را اجرا می‌کند.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است: «Once Human یک بازی چندنفره چند نفره الهام گرفته از SCP است که در آن تیم‌هایی از بازیکنان از سلاح‌های گرم و توانایی‌های ماوراء طبیعی برای زنده ماندن در برابر موجودات نابخردانه ناشناخته و قدرتمندی که آخرین بقایای بشر را تهدید می‌کنند، استفاده می‌کنند». “بازیکنان باید با هم متحد شوند تا بازماندگان را متحد کنند، قلمرو را بازسازی کنند و اسرار دشمنان خود را کشف کنند – در غیر این صورت خطر نابودی را تهدید می کنند.”


ماه آینده بازی چند نفره جهان باز با الهام از SCP را بازی کنیدOnce Human – Official Multiplayer Trailer | IGN Fan Fest 2024


Once Human – تریلر رسمی چند نفره

این بازی که در حال حاضر دومین بازی بقای آنلاین چندنفره با بالاترین رتبه در لیست علاقه مندی های استیم است، طبق گزارش ها “در آخرین بتا خود توجه بازیکنان قابل توجهی را به خود جلب کرده است” و در عرض یک هفته بیش از ۳۰۰۰۰۰ ثبت نام کرده است.

بتای جدید شامل یک هیولا با سر مته، «عناصر بازی نوآورانه» و Eternaland، مرکز شخصی شما خواهد بود که در آن می‌توانید ساختمان‌ها را بسازید، معماها را حل کنید، و مناطقی را کشف کنید. همچنین می توانید انتظار داشته باشید که زمانی را در “فصل جدید PVP” سپری کنید.

اوه و یک آلپاکای جادویی وجود دارد.

ثبت نام در وب سایت روزی انسان برای ثبت علاقه خود و داشتن شانسی برای پیوستن به آن. اما هشدار داده شود – اگرچه بازی قرار است به Steam بیاید، در حال حاضر فقط بازیکنان موبایل می توانند پیش ثبت نام کنند. پیش ثبت نام برای کاربران رایانه شخصی “به زودی در دسترس خواهد بود”.

انتظار می رود زمانی که Human Q3 (ژوئیه-سپتامبر) ۲۰۲۴ منتشر شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/play-scp-inspired-open-world-multiplayer-once-humans-beta-next-month?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *