مایکروسافت انتظار دارد جزییات بازی های ایکس باکس را در پلی استیشن، نینتندو در پادکست این پنجشنبه ارائه کند

انتظار می رود که مدیران ارشد بازی های مایکروسافت برنامه های خود را برای انتشار برخی از بازی های ایکس باکس بر روی پلتفرم های پلی استیشن و نینتندو از طریق یک به روز رسانی تجاری که این هفته به عنوان پادکست منتشر شد، ارائه دهند.

قسمت پادکست این پنجشنبه، ۱۵ فوریه، ساعت ۸ بعد از ظهر به وقت بریتانیا در دسترس خواهد بود – ساعت ۱۵:۰۰ شرقی یا ظهر اقیانوس آرام.

فیل اسپنسر، رئیس بازی‌های مایکروسافت، سارا باند، رئیس ایکس‌باکس و مت بوتی، رئیس استودیوی بازی‌سازی ایکس‌باکس – برترین تصمیم‌گیرندگان بخش بازی Triforce شرکت – «به‌روزرسانی‌های کسب‌وکار ایکس‌باکس» را به اشتراک خواهند گذاشت. پست از نگهدارنده پلت فرم روی X.

پخش خبری: چرا مایکروسافت قصد دارد بازی های ایکس باکس را روی پلی استیشن عرضه کند؟در یوتیوب تماشا کنید

این به روز رسانی پس از نشت مکرر از برنامه‌های مایکروسافت برای در دسترس قرار دادن برخی – اما نه همه – از مجموعه بازی‌های خود بر روی پلتفرم‌های کنسول رقیب – تغییر گسترده در استراتژی

هفته گذشته، شایعه ای مبنی بر اینکه این استراتژی به طور بالقوه می تواند به انحصاری های پرطرفدار مانند Starfield سال گذشته و امسال Indiana Jones and the Great Circle گسترش یابد، باعث اختلال در نیروی برخی از دنبال کنندگان Xbox شد. در واقع، همین واقعیت که این بحث‌های داخلی در حال انجام به مالکیت عمومی سرایت کرده بود، نشانه‌ای از ناراحتی برخی از کارکنان Xbox در مورد برنامه‌ها بود.

اینکه مایکروسافت دقیقاً تا چه اندازه با عرضه بازی‌های خود بر روی پلتفرم‌های رقیب پیش خواهد رفت، همیشه نامشخص بود – و دیدن اینکه چقدر احساس می‌کند این برنامه‌های نوپا پس از افشای اطلاعات دوباره تغییر کرده‌اند، جالب خواهد بود.

از یک طرف، فشار به سمت عرضه برخی از عناوین بر روی پلتفرم های دیگر منطقی است – بازی هایی مانند Hi-Fi Rush مخاطبان تازه و قدردانی بیشتری پیدا خواهند کرد، سرویس های زنده مانند Sea of ​​Thieves از موجی از بازیکنان جدید بهره مند خواهند شد و مایکروسافت البته از طرفداران سونی که مجبور به پرداخت هزینه کامل برای عناوین شخص اول مایکروسافت بدون مزایای Game Pass هستند، درآمد بیشتری کسب خواهد کرد. پس از پرداخت ۶۷٫۸ میلیارد دلار برای اکتیویژن بلیزارد و سپس کاهش فوری ۱۹۰۰ شغلواضح است که در حال حاضر مایکروسافت تمرکز زیادی روی خط نهایی Xbox دارد.

از سوی دیگر، پلتفرم کنسول بدون موارد انحصاری آن چیست؟ وقتی می‌توانید بازی‌هایی را که واقعاً برایتان مهم هستند انتخاب کنید و آنها را در پلی‌استیشن بازی کنید، چرا در Game Pass مشترک شوید؟ و این چه معنایی برای آینده بلندمدت ایکس باکس در زمینه بازی دارد؟ این سوالات فیل اسپنسر و همکارانش هستند. احتمالاً به دنبال پاسخگویی برای کاهش ترس در رسانه های اجتماعی است.

به محض انتشار پادکست، جزئیات را در روز پنجشنبه برای شما خواهیم داشت.


منبع: https://www.eurogamer.net/microsoft-expected-to-detail-xbox-games-on-playstation-nintendo-in-podcast-this-thursday?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *