متا در حال آزمایش یک ویژگی موضوعات پرطرفدار در Threads است

متا در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران Threads اجازه می‌دهد ببینند چه نوع مکالماتی در این پلتفرم ترند هستند. مارک زاکربرگ در این مورد به اشتراک گذاشته است: برنامه آزمایش “موضوعات برتر امروز” در ایالات متحده را آغاز کرده است. در موضوعات.

به گفته متا، این ویژگی «موضوعات به موقعی که دیگران درباره آن بحث می کنند» ظاهر می شود و در جستجو ظاهر می شود و بین پست ها در فید For You برنامه قرار می گیرد. آدام موسری، مدیر اینستاگرام، «روندهای خاص توسط سیستم‌های هوش مصنوعی ما بر اساس آنچه که مردم در حال حاضر در Threads با آن درگیر هستند، تعیین می‌شود. گفت.

جالب است، موضوعات اراده روندهای سطحی مرتبط با سیاست و انتخابات. این شرکت هفته گذشته گفت که دیگر پیشنهاد نمی کند در توصیه های خود، مگر اینکه کاربران انتخاب کنند. اما متا تایید کرده است که این محدودیت برای ویژگی ترند آن اعمال نخواهد شد. یکی از سخنگویان متا به Engadget گفت: «محتوای سیاسی می تواند یک موضوع باشد. ما فقط در صورتی موضوعات سیاسی را حذف خواهیم کرد که دستورالعمل‌های انجمن یا سایر سیاست‌های یکپارچگی قابل اجرا را نقض کنند.»

افزودن گرایش‌ها برای بسیاری از کاربران Threads یک به‌روزرسانی طولانی مدت بوده است که امیدوارند این سرویس را به عنوان منبعی برای اطلاعات و به‌روزرسانی‌های هم‌زمان قابل استفاده‌تر کنند. این ویژگی قبلا در یک مشاهده شده بود از برنامه، اما مشخص نبود که آیا متا با توجه به موسری آن را به طور گسترده‌تری عرضه می‌کند یا خیر. از گفتگوهای “تشویق آمیز” در مورد “سیاست و اخبار سخت” اجتناب کنید.

اگرچه هوش مصنوعی بسیاری از آنچه را که ظاهر می شود تعیین می کند، به نظر می رسد که متا قصد دارد برخی از مواردی را که به عنوان “موضوع برتر” به نظر می رسد، انجام دهد. یک سخنگوی Meta گفت: تیمی از “متخصصان محتوا” “اطمینان خواهند داشت که موضوعات دستورالعمل‌های انجمن یا سایر دستورالعمل‌های یکپارچگی قابل اجرا را نقض نمی‌کنند، و موضوعات تکراری، بی‌معنی یا گمراه‌کننده نیستند.”

در حال حاضر، «موضوعات برتر امروز» تنها یک «آزمون کوچک» است، اما زاکربرگ گفت که این ویژگی «پس از تنظیم کردن آن» در کشورها و زبان‌های بیشتری وارد خواهد شد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/meta-is-testing-a-trending-topics-feature-on-threads-201812349.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/meta-is-testing-a-trending-topics-feature-on-threads-201812349.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *