مایکروسافت بالاخره Sticky Notes را در ویندوز ۱۱ به‌روزرسانی کرد – و من از اینکه ویژگی مورد علاقه‌ام بسیار هوشمندتر می‌شود هیجان‌زده هستم.

مایکروسافت بالاخره Sticky Notes را در ویندوز ۱۱ به‌روزرسانی کرد – و من از اینکه ویژگی مورد علاقه‌ام بسیار هوشمندتر می‌شود هیجان‌زده هستم.

مایکروسافت بالاخره می‌تواند اپلیکیشن Sticky Notes را به‌روزرسانی کند ویندوز ۱۱ویندوز ۱۰) پس از سالها غفلت ظاهری.

Sticky Notes یک برنامه از پیش نصب‌شده از مایکروسافت است که به کاربران اجازه می‌دهد یادداشت‌های چسبناک مجازی را روی دسک‌تاپ قرار دهند تا به یادآوری کارها یا ایجاد فهرست کارها در دستگاه‌های مرتبط با حساب مایکروسافتشان کمک کنند. در حالی که این برنامه ای است که می تواند به راحتی نادیده گرفته شود (حتی توسط مایکروسافت)، برای کسانی از ما که از آن استفاده می کنیم – مانند من – می تواند ابزاری فوق العاده مفید برای سازماندهی و کارآمد ماندن باشد.

مانند Windows Central گزارش می دهد، حساب رسانه اجتماعی Sticky Notes به تازگی به روز رسانی جالبی را منتشر کرده است که به برخی به روز رسانی های بزرگ در آینده نزدیک برای برنامه اشاره می کند. با آخرین پست رسمی از حساب کاربری که به سال ۲۰۲۰ بازمی‌گردد، این انفجار ناگهانی فعالیت نشان می‌دهد که هر چه تغییرات در انبار باشد، آن‌ها بزرگ خواهند بود.

بیشتر ببین

مایکروسافت جریان ثابتی از به‌روزرسانی‌ها را برای ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰ منتشر کرده است، و شایعات در مورد به‌روزرسانی بزرگ ۲۴H2 که اواخر امسال در نظر گرفته شده است، نشان می‌دهد که تغییرات عظیمی در جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت در راه است. حتی برنامه های از پیش نصب شده قدیمی مانند مایکروسافت پینت و Notepad در دو سال گذشته به‌روزرسانی‌های مثبتی دریافت کرده‌اند، بنابراین دیدن برنامه Sticky Notes در نهایت مورد توجه و علاقه‌مندی قرار گرفته است.

پست اخیر از حساب Sticky Notes اطلاعات زیادی را ارائه نمی دهد، و فقط به این موضوع اشاره می کند که باید منتظر یکی از “بزرگترین اعلامیه ها” برای این ویژگی باشیم. این حساب همچنین به برخی گمانه زنی های اولیه از سوی کاربران هیجان زده پاسخ داد که توضیح می دادند که این خبر یک برنامه وب نیست – فعلا. در عوض، Windows Central حدس می‌زند که می‌تواند ارتباطی با هوش مصنوعی (AI) داشته باشد، و من موافقم.

هوشمندانه‌تر کار کنید، نه سخت‌تر

Sticky Notes در حال حاضر یک ویژگی کاملاً اساسی به نظر می رسد، به این معنی که برای دریافت ویژگی های جدید هوش مصنوعی آماده است – چیزی که مایکروسافت اخیراً به شدت به آن علاقه داشته است. مشارکت نزدیک آن با OpenAI (شرکتی که در پشت این محبوبیت قرار دارد ربات ChatGPT AI) و ادامه ماموریت برای ادغام ربات هوش مصنوعی خود، Copilot، در تقریباً تمام جنبه های ویندوز ۱۱، به این معنی است که مایکروسافت از قبل ابزارها و دانش لازم را برای دادن مغزهای هوش مصنوعی به برنامه های قدیمی خود دارد.

این دقیقاً همان چیزی است که در مورد برنامه نمادین Notepad رخ داد که اخیراً ویژگی های هوش مصنوعی مبتنی بر ChatGPT را دریافت کرده استتبدیل برنامه اولیه پردازش کلمه به ابزاری نسبتاً جالب و مفید که می تواند به شما در نوشتن کمک کند – و همگی به صورت رایگان، به دلیل اینکه از دهه ۱۹۸۰ با ویندوز از قبل نصب شده است.

از ترکیب ساده‌ترین ابزار روی دسک‌تاپ و «هوشمندی‌های» ChatGPT یا ChatGPT می‌توان نکات مثبت زیادی را به دست آورد. مایکروسافت کپیلوت گرد هم می آیند، به خصوص که برنامه Sticky Note در همه دستگاه های شما کار می کند.

با این حال، ممکن است همه چیز به سمت و سویی پیش برود و مایکروسافت ممکن است به نفخ و پیچیدگی بیش از حد برنامه ای که کاربران به دلیل سادگی و قابلیت اطمینان آن از آن لذت می برند، بپیچد. Sticky Notes یکی از آن برنامه‌هایی است که در ویندوز کار می‌کند. شما می دانید که وقتی یک کامپیوتر جدید را جعبه گشایی می کنید چه چیزی پیدا خواهید کرد و همیشه می دانید که یادداشت های چسبنده مجازی شما دقیقاً چه شکلی خواهند بود. اگر مایکروسافت ویژگی Sticky Notes را بسیار پیچیده‌تر کند، یک تغییر بزرگ مانند حساب رسانه‌های اجتماعی می‌تواند بسیاری از کاربران وفادار را به کاربرانی ناراضی تبدیل کند. بعلاوه، هر کاربری از این که هوش مصنوعی در چنین برنامه ای ابتدایی وارد شود، هیجان زده نخواهد شد (و مسائل امنیتی و اخلاقی که هوش مصنوعی را احاطه کرده است).

من Sticky Notes را دوست دارم و در حالی که در مورد این که چگونه این «تغییرات بزرگ» بر یکی از ویژگی های مورد علاقه ویندوز من تأثیر می گذارد، فکر می کنم، در نهایت فکر می کنم که این چیز خوبی خواهد بود. ما می‌توانیم به‌روزرسانی‌های هیجان‌انگیزی را ببینیم که به افراد اجازه می‌دهد یادداشت‌های چسبنده مشترکی را روی دسکتاپ خود ایجاد کنند، فهرست‌های خرید پیش‌نویسی را با هوش مصنوعی از دستور العمل‌های مورد نظر بیرون بیاورند، و ایمیل‌ها و برنامه‌های تقویم را برای ایجاد فهرست یا برنامه‌ریزی روزانه انجام دهند.

در حالی که من فکر می کنم برنامه Sticky Note اینطور نیست نیاز ارتقاء، این نگرانی وجود دارد که در صورت عدم افزایش سرعت ممکن است آن را پشت سر بگذاریم. ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، اگر به خوبی انجام شوند، نه تنها طرفداران فعلی خود را مانند من حفظ می‌کنند، بلکه کاربران جدید را تشویق می‌کنند تا اپلیکیشن را کشف کنند – و حتی ممکن است عاشق آن شوند.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید …


منبع: https://www.techradar.com/computing/windows/microsoft-has-finally-updated-sticky-notes-in-windows-11-and-im-excited-about-my-favourite-feature-getting-a-lot-smarter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *