مایکروسافت با افزودن ویژگی‌های جدید به ویندوز ۱۰ پیشرفت می‌کند، زیرا سیستم‌عامل قابلیت دیگری برای ویندوز ۱۱ دریافت می‌کند.

مایکروسافت با افزودن ویژگی‌های جدید به ویندوز ۱۰ پیشرفت می‌کند، زیرا سیستم‌عامل قابلیت دیگری برای ویندوز ۱۱ دریافت می‌کند.

یادت باشه زمانیکه مایکروسافت اعلام کرد که ویندوز ۱۰ هیچ ویژگی دیگری نخواهد داشتو به استثنای تغییرات جزئی، به طور موثر روی یخ بود؟ خب، معکوس شدن این سیاست در حال حاضر به اندازه کافی واضح است، زیرا یکی دیگر از ویژگی های ورودی ویندوز ۱۱ نیز به سیستم عامل قبلی خود می آید.

یعنی یک “ثروتمندتر”. تجربه آب و هوا– از جمله به روز رسانی های پویا و تعاملی آب و هوا – در صفحه قفل.

این چیزی است که قبلاً در آزمایش برای ویندوز ۱۱ مشاهده شده بود و اکنون در حال بررسی است آخرین ساخت پیش نمایش برای ویندوز ۱۰ (نسخه ۱۹۰۴۵٫۳۹۹۲).

این بدان معنی است که وقتی روی آب و هوا روی صفحه قفل قرار می گیرید، اطلاعات بیشتری نشان داده می شود. علاوه بر این، اگر روی کارت آب و هوا کلیک کنید، پیش بینی آب و هوا وب سایت MSN ظاهر می شود (در مرورگر اج مایکروسافتهمانطور که ممکن است حدس بزنید).

مایکروسافت توضیح می‌دهد که اگر وضعیت صفحه قفل روی «هیچ» تنظیم شود، این تنظیمات پیش‌فرض برای صفحه قفل خواهد بود، اما در صورت تمایل می‌توانید آن را خاموش کنید.


تجزیه و تحلیل: ذوب کردن ویژگی انجماد

خوب، پس این به عنوان یک ویژگی مهم نیست، اما با این وجود، یک بخش جدید از عملکرد است و یک تغییر جزئی نیست. البته، یکی دیگر از موارد اضافه شده از زمانی که مایکروسافت اعلام کرد این ویژگی مسدود شده است ویندوز ۱۰ معرفی Copilot بود – و شما نمی توانید حرکت مهم تر از آن داشته باشید.

مانند Windows Central (Zac Bowden)، که این آخرین پیشرفت را مشاهده کرد، خاطرنشان می کند، اواخر سال گذشته، زمانی که Copilot برای ویندوز ۱۰ معرفی شد، مایکروسافت اعلام کرد که تصمیم خود را برای توقف ویژگی های سیستم عامل قدیمی تر بررسی می کند و قصد دارد “سرمایه گذاری های اضافی” انجام دهد. در سیستم عامل به نظر می‌رسد که این اتفاق می‌افتد، و احتمالاً می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ویژگی‌های بیشتری در ویندوز ۱۰ با فرا رسیدن سال ۲۰۲۴ اضافه شود.

علاوه بر این، باودن در مورد انگور شنیده است که مایکروسافت کانال بتا ویندوز ۱۰ را برای آزمایش‌کنندگان بازگشایی می‌کند، که این یک پیشنهاد واضح است که ویژگی‌های بیشتری برای سیستم عامل در راه است – زیرا آنها باید یک آزمایش کامل را انجام دهند. روند.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید …


منبع: https://www.techradar.com/computing/windows/microsoft-forges-ahead-with-adding-new-features-to-windows-10-as-the-os-gets-another-windows-11-capability

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *