مایکروسافت برنامه بازی Xbox Cloud را برای iOS برنامه‌ریزی نمی‌کند زیرا اتاقی برای کسب درآمد وجود ندارد

فیل اسپنسر، مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ در مصاحبه ای گفت: مایکروسافت در حال حاضر قصد ندارد یک برنامه بازی Xbox Cloud را به iOS بیاورد زیرا فرصتی برای کسب درآمد وجود ندارد. آستانه. هنگامی که از اسپنسر پرسیده شد که آیا تغییرات اخیر اکوسیستم اپلیکیشن اپل در اتحادیه اروپا فضایی را برای بازی‌های ابری ایکس‌باکس در iOS ایجاد کرده است، اسپنسر گفت که کسب درآمد یک مشکل است و قانون بازارهای دیجیتال که به‌روزرسانی‌های اپل را مجبور می‌کند به اندازه کافی برای باز کردن رقابت پیش نمی‌رود. “”

مایکروسافت برنامه بازی Xbox Cloud را برای iOS برنامه‌ریزی نمی‌کند زیرا اتاقی برای کسب درآمد وجود ندارد

جایی برای کسب درآمد از Xbox Cloud Gaming در iOS وجود ندارد. من فکر می‌کنم پیشنهادی که اپل ارائه کرد – و من فکر می‌کردم که نظرات سارا باند در این مورد درست بود – به اندازه کافی برای باز کردن پیش نمی‌رود. در واقع، حتی ممکن است بگویید که آنها به نوعی در جهت مخالف هستند، اما قطعاً آنقدر پیش نمی‌روند که رقابتی را در بزرگترین پلتفرم بازی جهان ایجاد کنند.

ما به همکاری با قانونگذاران و اپل و گوگل برای ایجاد فضایی برای ویترین های جایگزین ادامه خواهیم داد. من از طرفداران پر و پا قرص نحوه عملکرد ویندوز هستم، و شما یک فروشگاه مایکروسافت در ویندوز دارید، شما Steam دارید، شما فروشگاه Epic Games را دارید، شما GOG دارید. شما جایگزین‌هایی دارید، و من فکر می‌کنم روش‌های جایگزین برای مردم برای خرید چیزها، برای مصرف‌کنندگان و سازندگان خیر ایجاد می‌کند. به نظر من بزرگترین پلتفرم برای گیمرها که موبایل است باید همین را داشته باشد.

اسپنسر گفت که نظرات قبلی از سارا باند، رئیس ایکس باکس “درست” بودند. در ژانویه، باند گفت که سیاست اپل “گامی در جهت اشتباه” است. به گفته اسپنسر، مایکروسافت قصد دارد به همکاری با قانونگذاران برای “ایجاد فضایی برای ویترین های جایگزین” ادامه دهد.

در اتحادیه اروپا، قانون بازارهای دیجیتال اپل را ملزم می‌کند تا بازارهای برنامه‌های جایگزین و روش‌های پرداخت جایگزین را مجاز کند، اما اپل از توسعه‌دهندگانی می‌خواهد که از بازار برنامه‌های جایگزین استفاده کنند تا با شرایط تجاری جدید که شامل کارمزد توسعه اصلی ۰٫۵۰ می‌شود، موافقت کنند. یورو به ازای هر کاربر شرکت ها دوست دارند Spotify و بازی های حماسی از اجرای الزامات DMA توسط اپل انتقاد کرده اند. مدیر عامل اسپاتیفای، دانیل اک، گفت که طرح اپل یک “مسخره کامل و کامل” است، در حالی که بازی های حماسی تیم سوئینی، مدیر عامل شرکت اپل، گفت که اجرای اپل یک “نمونه حیله گر جدید از انطباق مخرب” است.

در کنار تغییرات اتحادیه اروپا تحت DMA، اپل نیز آن را تغییر داد اپ استور خط‌مشی‌های مربوط به برنامه‌های بازی ابری. اپل اکنون به پخش برنامه های بازی در اپ استور در سراسر جهان اجازه می دهد، با این برنامه ها می توانند مجموعه ای از بازی ها را از داخل یک برنامه ارائه دهند. پیش از این، خدمات بازی ابری تنها از طریق یک رابط وب در دسترس بود.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/15/xbox-cloud-gaming-ios-microsoft/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *