مایکروسافت می گوید ایکس باکس بعدی “بزرگترین جهش فنی دیده شده در یک نسل سخت افزاری را ارائه خواهد کرد”

به عنوان بخشی از تأیید «به‌روزرسانی تجاری». چهار نسخه انحصاری ایکس باکس شخص اول برای پلی استیشن ۵ و سوییچ می آیندمایکروسافت با بیان اینکه در حال برنامه‌ریزی یک ایکس باکس جدید است که «بزرگ‌ترین جهش فنی را که تا به حال در یک نسل سخت‌افزاری دیده‌ایم» ارائه می‌کند، ترس طرفداران را کاهش داده است.

این را سارا باند، رئیس ایکس‌باکس، که در مورد نسخه «به‌روزرسانی‌های کسب‌وکار ایکس‌باکس» صحبت می‌کرد، می‌گوید. پادکست رسمی ایکس باکسدر کنار فیل اسپنسر، رئیس بازی های مایکروسافت و مت بوتی، رئیس استودیوی بازی سازی ایکس باکس.

به گفته باند، مایکروسافت برنامه های سخت افزاری برای ایکس باکس در کوتاه مدت و بلند مدت دارد. به عنوان مثال، با شروع این “تعطیلات”، مایکروسافت “چند چیزهای هیجان انگیزی را که در سخت افزار منتشر می شوند” به اشتراک می گذارد. یک توییت رسمی ایکس باکس همراه با پادکست امروز نظرات باند را گسترش داد و گفت که مایکروسافت در حال حاضر یک “نقشه راه سخت افزاری چند ساله قوی و مبتکرانه” دارد که شامل “گزینه های کنسول و کنترلر بیشتر… در این تعطیلات” است.


مایکروسافت می گوید ایکس باکس بعدی “بزرگترین جهش فنی دیده شده در یک نسل سخت افزاری را ارائه خواهد کرد”به‌روزرسانی‌های Xbox Business | پادکست رسمی ایکس باکس


به‌روزرسانی‌های Xbox Business – پادکست رسمی Xbox.

باند همچنین تایید کرد که در درازمدت، کار روی “نسل بعدی” سخت افزار Xbox نیز در حال انجام است. او قبل از پایان دادن به این ادعای جسورانه توضیح داد: «ما همچنین روی نقشه راه نسل بعدی سرمایه گذاری کرده ایم. نسل.

فیل اسپنسر، رئیس بازی های مایکروسافت نیز بر تعهد مداوم این شرکت به سخت افزار ایکس باکس تأکید کرد در گفتگو با The Verge. او به این نشریه گفت: من به کاری که تیم سخت افزار انجام می دهد، نه تنها برای امسال، بلکه در آینده بسیار افتخار می کنم و افزود:[We’re] واقعاً به ایجاد سخت افزاری فکر می کنم که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد سخت افزار به گیمرها بفروشد. این به نوعی رها کردن توانایی خلاقانه تیم سخت افزاری ما است که من واقعاً در مورد آن هیجان زده هستم.”

در مورد آنچه که مایکروسافت ممکن است به عنوان بخشی از نقشه راه سخت افزاری “محکم و مبتکرانه” خود تهیه کند، نشت در سال گذشته به یک نسخه Xbox Series X بدون دیسک و الف کنترلر جدید با باتری قابل تعویضهر دو در سال ۲۰۲۴ منتشر می شوند. همین نشت همچنین نشان داد که مایکروسافت نیز بوده است با هدف پرتاب ۲۰۲۸ برای کنسول “نسل بعدی” خود – اما اسپنسر، در یک یادداشت کارکنان در آن زمان به این نشت اشاره کرد، اصرار داشت که اطلاعات “قدیمی” است و “خیلی چیزها تغییر کرده است”.


منبع: https://www.eurogamer.net/microsoft-says-next-xbox-will-deliver-largest-technical-leap-seen-in-a-hardware-generation?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *