مایکروسافت به تازگی آخرین به‌روزرسانی بزرگ ویندوز ۱۱ را که پیش از ویندوز ۱۲ انتظار داشتیم، ارائه کرده است

۳۱ اکتبر فقط مربوط به هالووین نبود – روز به روز رسانی ویندوز ۱۱ ۲۰۲۳ نیز بود. این به روز رسانی با تغییرات و ویژگی های بزرگ در بنر ارائه شد و آن را به یکی از جالب ترین و جاه طلبانه ترین به روز رسانی های ویندوز ۱۱ تبدیل کرد.

ما بیشتر این ویژگی‌ها را از طریق یک به‌روزرسانی اختیاری می‌دانیم، به روز رسانی ویندوز ۱۱ ۲۰۲۳ (۲۳H2)، که ماه گذشته منتشر شد. آن را با ویژگی هایی مانند ابزار هوش مصنوعی Windows Copilot (AI) که به طور گسترده تبلیغ شده است، به‌روزرسانی‌های رنگ آمیزی شامل ربات هوش مصنوعی مولد Cocreator، یک برنامه اصلاح شده Snipping Tool، یک برنامه اصلاح شده Photos، پشتیبانی از نور RGB برای گیمرها، یک File Explorer جدید و پر زرق و برق، از جمله ترفندها و تغییرات دیگر. یکی دیگر از به روز رسانی های مهم حذف ادغام چت در است تیم های مایکروسافت.

مایکروسافت به تازگی آخرین به‌روزرسانی بزرگ ویندوز ۱۱ را که پیش از ویندوز ۱۲ انتظار داشتیم، ارائه کرده است

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

چت اکنون رسماً در نسخه رایگان مایکروسافت تیمز جذب شده است که اکنون به عنوان یک برنامه پیش فرض در نوار وظیفه شما پین می شود. همانطور که توسط جان کیبل معاون مدیریت برنامه مایکروسافت برای سرویس و تحویل ویندوز بیان شده است.

او تاکید کرد که Teams اکنون یک “تجربه ارتباطات کوچک” کامل‌تر است که راه‌های بیشتری را برای اتصال و ایجاد گروه‌های اجتماعی فراهم می‌کند. این یک حرکت معقول است زیرا Teams به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و به رسمیت شناخته شده است، به ویژه پس از همه گیری (که در آن بسیاری از افراد خود را از خانه کار می کنند و از Teams برای حفظ ارتباط با همکاران خود استفاده می کنند).

در نسخه‌های قبلی برنامه تیم‌های مایکروسافت نیز به عنوان بخشی از ویندوز ۱۱ و به عنوان یک برنامه پیش‌فرض در نوار وظیفه گنجانده شده است، اما نمی‌توانید به سادگی پین آن را بردارید تا آن را از نوار وظیفه حذف کنید. خوشبختانه، این تغییر کرده است و اکنون می توانید به راحتی آن را حذف کنید اگر از آن استفاده نکنید.

چت نوعی برنامه شبیه سازی FaceTime بود که به وضوح حتی مایکروسافت نیز متوجه شد که استفاده زیادی از آن توسط بسیاری از کاربران مشاهده نمی شود. چت تنها در نسخه مصرف‌کننده شخصی ویندوز ۱۱ در دسترس بود، بنابراین اگر کاربران یا سازمان‌ها می‌خواستند از آن با یا درون Teams استفاده کنند، نسخه کاری یا سازمانی برای انجام این کار وجود نداشت.

تغییرات هیجان‌انگیزتر در دستگاه ویندوزی نزدیک شما

این به روز رسانی ویندوز همچنین برخی تغییرات طراحی را در رابط کاربری برای ما به ارمغان می آورد، به ویژه در مورد مدیریت برنامه. تنظیمات اجزای سیستم ویندوز ۱۱ اکنون در زیر گروه بندی خواهد شد “سیستم” برچسبی که در برنامه تنظیمات. برنامه‌های Microsoft Store، Game Bar، Phone Link و Tips همگی در آنجا فهرست می‌شوند و The Verge حدس می زند که مایکروسافت به کاربران اجازه می دهد تا این اجزای سیستم را در به روز رسانی آینده ویندوز ۱۱ حذف کنند.

این احتمالا آخرین به روز رسانی اصلی ویندوز ۱۱ است، زیرا ما گمان می کنیم که نسخه بعدی ویندوز را خواهیم دید. شایعه شده که ویندوز ۱۲ است، به زودی. زمان های هیجان انگیز برای طرفداران ویندوز در پیش است.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/software/microsoft-just-rolled-out-the-last-big-windows-11-update-we-expect-before-windows-12-copilot-in-tow

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *