سوبارو با تعهد به پشتیبانی از استاندارد شارژ تسلا به مهمانی NACS می پیوندد

سوبارو با تعهد به پشتیبانی از استاندارد شارژ تسلا به مهمانی NACS می پیوندد

توسعه یافته توسط تسلا، استاندارد شارژ NACS عموماً به عنوان کانکتور شارژ تسلا شناخته می شد. از سال ۲۰۱۲ بر روی تمام خودروهای تسلا فروخته شده در آمریکای شمالی استفاده شد. در نوامبر ۲۰۲۲، تسلا استاندارد NACS را برای سایر خودروسازان و اپراتورهای شبکه شارژ باز کرد. استاندارد NACS است در حال حاضر در حال تایید استانداردسازی است توسط SAE International، به طور موثر راه خود را برای تبدیل شدن به استاندارد رایج شارژ برای همه خودروهای الکتریکی فروخته شده در ایالات متحده و بخش هایی از آمریکای شمالی باز می کند.

افرادی که اخیراً به NACS وارد شده اند، بازیکنان بزرگی مانند تویوتا، بی ام و و مرسدس بنز هستند. دیگر خودروسازان بزرگی که NACS را پذیرفته اند عبارتند از هیوندای، ولوو، نیسان، جنرال موتورز، ریوین و پولستار. تنها خودروساز بزرگی که هنوز این استاندارد را نپذیرفته است، فولکس واگن است. با این حال، طبق گزارش ها، این شرکت در حال مذاکره با تسلا برای همین موضوع است و به احتمال زیاد آنها نیز در هیئت مدیره شرکت خواهند کرد.

در مورد سوبارو، جالب است که ببینیم آیا تصمیم آن برای پذیرش NACS تأثیر مثبتی بر ثروت خودروهای الکتریکی این شرکت دارد یا خیر.


منبع: https://www.slashgear.com/1436304/subaru-adopts-tesla-nacs-charging-standard/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *