مایک یابارا، رئیس سابق بلیزارد، می‌خواهد به توسعه‌دهندگان «نوکه» بدهد

مایک یبارا، رئیس سابق بلیزارد، این گزینه را می‌خواهد که پس از اتمام یک بازی، به توسعه‌دهندگان انعام دهد.

یبارا در حالی که اذعان می‌کند که «بیشتر از این ایده خوششان نمی‌آید»، می‌گوید که وقتی یک بازی را شکست می‌دهد، «اغلب» فکر می‌کند، «کاش می‌توانستم به این افراد ۱۰ یا ۲۰ دلار دیگر بدهم، زیرا ارزش آن بیشتر از ۷۰ دلار اولیه من بود». .

پخش خبر: آیا پلی استیشن ۵ پرو را خواهیم خرید؟در یوتیوب تماشا کنید

ایبارا در توییتر/X نوشت: “من مدتی به عنوان یک بازیکن به این ایده فکر کردم، زیرا اخیراً به بازی های تک نفره شیرجه زده ام.”

“وقتی یک بازی را شکست می‌دهم، بعضی‌ها هستند که من را از شگفت‌انگیز بودن این تجربه شگفت‌زده می‌کنند. در پایان بازی، اغلب فکر می‌کردم، “کاش می‌توانستم به این افراد ۱۰ یا ۲۰ دلار دیگر بدهم، زیرا ارزش آن بیشتر از ۷۰ دلار اولیه من بود، و آنها سعی نکردند هر ثانیه من را نیکل و سکه کنند.”

«بازی‌هایی مانند Horizon Zero Dawn، Gears of War، Red Dead Redemption 2، Baldur's Gate 3، Elden Ring و غیره. می‌دانم که ۷۰ دلار در حال حاضر بسیار زیاد است، اما در پایان بازی گزینه‌ای است که آرزو می‌کنم گاهی اوقات داشته باشم. برخی از بازی ها آنقدر خاص هستند.

“می دانم که بیشتر این ایده را دوست ندارند. [By the way]من متوجه هستم که ما از “انعام” در هر چیز دیگر خسته شده ایم – اما من این را از سناریوی نوع فشار به نوک متفاوت می بینم و به آن بازخورد می دهم.”

نظر نهایی او احتمالاً منعکس کننده “فرهنگ انعام” و این تصور است که برخی از صنایع از انعام برای سرکوب دستمزد افرادی که قبلا بیش از حد کار کرده اند استفاده می کنند. برخی از بازیکنان قبلاً عقیده داشتند که اعتماد به ناشران برای به اشتراک گذاشتن نکات به طور مساوی (اگر اصلاً وجود داشته باشد) برای آنها دشوار است.

پس از خروج Ybarra، بلیزارد اخیراً رئیس جدید خود را معرفی کرد: یوهانا فاریس، مدیر کل سابق اکتیویژن فرنچایز Call of Duty.

موقعیت جدید Faries یک هفته پس از تایید مایکروسافت اعلام شد اخراج در ابتدای سال. انتصاب او اولین رهبر جدید استودیو از زمانی است که مایکروسافت در نهایت آن را خریداری کرد اکتیویژن بلیزارد با ۶۹ میلیارد دلار در ماه اکتبرپس از تقریباً دو سال تأیید نظارتی و کشمکش های قانونی.


منبع: https://www.eurogamer.net/former-blizzard-boss-mike-ybarra-would-like-to-tip-developers?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *