ما شدیداً به تغییر دهنده نوار آدرس جدید کروم آیفون نیاز داریم

لحظه کوتاهی در سال ۲۰۱۷ بود که فکر کردیم گوگل تصمیم گرفته است نوار آدرس در کروم اندروید را به پایین برنامه منتقل کند و دسترسی به همه تلفن های عظیمی را که در زندگی خود به کار گرفته بودیم آسان تر کند. این تغییر در آن زمان به عنوان «Chrome Home» نامیده می‌شد حتی تا کروم بتا هم پیش رفت، ظاهراً در آستانه پایدار شدن است. اما سپس گوگل در سال ۲۰۱۸ مسیر خود را تغییر داد، این ایده را کنار گذاشتو اکنون ۵ سال از آن دوره فاصله داریم فقط یک نوار با موقعیت بالا

من این تاریخچه را مطرح می‌کنم زیرا گوگل امروز یک به‌روزرسانی برای iOS و iPhone ارائه کرد که به کاربران امکان می‌دهد نوار آدرس خود را انتخاب کنند – بالا یا پایین. منطقی است که چرا آنها به کاربران آیفون اجازه انتخاب می دهند، زیرا مرورگر سافاری بومی آنها نوار آدرس را در پایین دارد. اگر بخواهند Chrome را تغییر دهند یا امتحان کنند، این گزینه جدید حداقل اجازه می‌دهد تجربه تا حدودی آشنا باشد.

بنابراین بله، در آیفون، اکنون می توانید انتخاب کنید که نوار آدرس در بالا یا پایین باشد. تمیز، درست است؟

ما شدیداً به تغییر دهنده نوار آدرس جدید کروم آیفون نیاز داریم

گوگل، لطفاً به ما اجازه دهید همین کار را انجام دهیم. استفاده از Chrome Home بسیار دوست داشتنی بود. نوار آدرس، که من مرتباً هنگام استفاده از کروم در پیکسل ۸ پرو بزرگم روی آن ضربه می زنم، دسترسی و تعامل با آن در پایین بسیار آسان تر خواهد بود. فقط بذار انتخاب کنم! اگر هر کس دیگری در جهان از این ایده متنفر است، عالی است – شما به وضوح معتقدید که مردم در iOS این انتخاب را می خواهند، گوگل. در واقع، در پست وبلاگ امروزی که این ویژگی را اعلام می‌کند، گوگل می‌گوید «می‌دانند که افراد موقعیت‌های مختلف نوار آدرس را بسته به اندازه دست‌ها و دستگاه‌هایشان ترجیح می‌دهند» و این یک «ویژگی بسیار درخواستی» بود.

آیا در اندروید زیاد درخواست نمی شود؟ شاید باید به آنها بگوییم که اینطور است.

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2023/10/31/chrome-on-ios-lets-you-choose-top-or-bottom-address-bar/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *