Naughty Bear اکنون می تواند شخصیت های Resident Evil و Nicolas Cage را در Dead by Daylight خنجر بزند

امروز هالووین است، روز نهایی برای ترس و وحشت. مناسب، Dead by Daylight خرس شیطان را به عنوان لباسی برای شخصیت قاتل موجود، The Trapper، اضافه کرد، به این معنی که بازماندگانی مانند Nicolas Cage و Leon S. Kennedy اکنون می توانند برای زندگی خود در برابر یک خرس عروسکی قاتل مبارزه کنند.

برای کسانی که آشنا نیستند، Naughty Bear از بازی سال ۲۰۱۰ با همین نام که بر روی PS3، Xbox 360 و موبایل منتشر شد، سرچشمه می گیرد. پسندیدن Dead by Daylightتوسط Behavior Interactive (اگرچه با نام Artificial Mind & Movement) ساخته شده است و خرس عنوانی را نشان می دهد که پس از دعوت نشدن به جشن تولد از دیگر خرس های جزیره کمال انتقام می گیرد. به این ترتیب، از بسیاری جهات، او برای ترسناک بقای چند نفره مناسب است.

اگرچه او لباسی برای The Trapper است، اما Naughty Bear موری منحصر به فرد خود را دارد (حرکتی وحشیانه که به یک قاتل اجازه می‌دهد تا یک بازمانده را کاملاً بدون قربانی کردن آنها از بین ببرد). می توانید در تریلر زیر به آن در عمل نگاه کنید.

کربی تیلور، مدیر محصول، “این یک سفر سرگرم کننده به تاریخ رفتار است.” Dead by Daylight گفت در یک پست خبری. «در سال ۲۰۱۰ ما یک بازی منتشر کردیم به نام خرس شیطان، و ما خوشحالیم که او را برمی گردانیم! تیم کار زیادی را روی این لباس انجام داده است، از تنظیم تقریباً همه انیمیشن‌ها تا توسعه سیستم‌هایی که به ما اجازه می‌دهند از Moris مخصوص لباس‌های خاص پشتیبانی کنیم. ما همچنین کمیاب «Visceral» را به همراه برخی نشانه‌های بصری در رابط کاربری اضافه کرده‌ایم تا لباس‌ها را با موریس سفارشی برجسته کنیم!»

لباس خرس شیطان برای خرید در دسترس است فروشگاه Dead by Daylight اکنون – در حال حاضر ۱۴۸۵ هسته Auric قیمت دارد (از ۱۹۵۰ کاهش یافته است). برای مرجع، یک بسته ۲۲۵۰ هسته ای Auric 19.99 دلار / ۱۵٫۹۹ پوند، یک بسته ۱۱۰۰ تا ۹٫۹۹ دلار / ۷٫۹۹ پوند و یک بسته ۵۰۰ تایی ۴٫۹۹ دلار / ۳٫۹۹ پوند قیمت دارد.

برای بازی‌های هیجان‌انگیز دیگری مانند Dead by Daylight، حتماً فهرست‌های ما را بررسی کنید بهترین بازی های ترسناک و بهترین بازی های ترسناک مستقل.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/naughty-bear-can-now-stab-resident-evil-characters-and-nicolas-cage-in-dead-by-daylight

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *