ما نشانه دیگری از نزدیک شدن به عرضه Samsung Galaxy Fit 3 داریم

ما نشانه دیگری از نزدیک شدن به عرضه Samsung Galaxy Fit 3 داریم

اگر می‌خواهید یک ردیاب تناسب اندام ساخت سامسونگ را به مچ دست خود ببندید، ممکن است بخواهید برای مدتی از خرید آن خودداری کنید – زیرا همه نشانه‌ها حاکی از راه‌اندازی قریب‌الوقوع این دستگاه هستند. سامسونگ گلکسی فیت ۳.

شایعات در مورد این ابزار پوشیدنی مدتی است که در حال چرخش است، اما Android Authority گزارش می دهد که دستگاهی با نام Galaxy Fit 3 در پایگاه داده بلوتوث SIG ظاهر شده است، جایی که همه دستگاه های بلوتوث جدید باید در آن ثبت شوند.

این لیست چیز زیادی در مورد این ابزار پوشیدنی به ما نمی گوید – به جز اینکه آن را گلکسی فیت ۳ می نامند – اما نشان می دهد که عرضه آن در هر زمانی ممکن است اتفاق بیفتد. شماره مدل آن SM-390 است و در صورت تمایل از بلوتوث ۵٫۳ پشتیبانی می کند.

با نزدیک شدن به فصل تعطیلات، احتمالا بعید است که سامسونگ در هفته‌هایی که در سال ۲۰۲۳ باقی مانده‌ایم، محصول جدیدی را عرضه کند، اما تا سال ۲۰۲۴ تا ظهور سامسونگ گلکسی فیت ۳ زمان زیادی نمی‌گذرد.

نشت بیشتر

ماه گذشته بود که شایعات گلکسی فیت ۳ واقعاً به طور جدی شروع شد تصاویر لو رفته ظاهر ردیاب تناسب اندام – تصاویری که نشان می دهد صفحه نمایش بزرگتری نسبت به گلکسی فیت ۲ قبل از خود دارد.

سپس دستگاه ذکر شده را دیدیم در چند پرونده نظارتی، گام مهمی در مسیر عرضه کامل یک محصول است. آن پرونده ها همچنین اشاره کردند که این ابزار پوشیدنی نیز ارتقای باتری را دریافت می کند.

یک نشت بیشتر دنبال شد کمی بعد، دوباره گزینه های رنگی را برای ردیاب تناسب اندام و آن صفحه بزرگتر نشان می دهد. به نظر می رسد خاکستری، طلایی و مشکی رنگ هایی هستند که می توانید با این دستگاه انتخاب کنید.

ما بررسی Samsung Galaxy Fit 2 به شما خواهد گفت که ما بیشتر تحت تأثیر مدل فعلی قرار گرفتیم، اگرچه در سپتامبر ۲۰۲۰ عرضه شد، بنابراین جایگزینی آن دیر شده است. نسخه بعدی ممکن است در کنار Samsung Galaxy S24 در ژانویه نمایش داده شود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/fitness-trackers/weve-got-another-sign-that-the-samsung-galaxy-fit-3-is-close-to-launching

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *